Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van saskia_c

saskia_c

(eten besteld bij Selamat Makan, dus kan geen goede beoordeling geven over het decor. Maar aangezien het eten uit dezelfde keuken komt bij deze mijn recensie)

Zaterdag 12 april hadden we een keer zin in iets anders dan pizza, dus bestelden we Indonesisch bij Selamat Makan. Kijkend naar de menukaart vonden we het beiden wel wat aan de prijzige kant, maar uiteindelijk hebben we zelfs nog meer besteld dan de bedoeling was. Dit met de gedachten er de volgende dag ook nog van te kunnen eten. Met z’n tweetjes bestelden we voor 48,50 euro aan gerechten. Dit waren twee rundvleesgerechten met nasi en mihoen, drie bijgerechten en pindasaus.
Eenmaal thuisbezorgd keken we met verbazing hoe weinig het was. ‘Oh, dat wordt maar één dag eten’, dachten we, ‘maar ach, als het dan maar erg lekker is’. Helaas viel dit erg tegen. De bijgerechten waren lekker en goed. Eén van de rundvleesgerechten matig en de ander was echt niet lekker, het vlees was erg droog en taai. En hiervoor bijna 50,00 euro betaald te hebben vond ik erg veel.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met het restaurant waar ik mijn klacht heb gedaan en vroeg of zij mij tegemoet konden komen, maar ik werd niet gehoord. De Meneer vertelde mij dat het eten zo hoort en dat ik zelf voor 50,00 euro eten had besteld.
Heel erg jammer, want de Indonesische keuken is mijn favoriet. Hier zal ik nooit meer eten bestellen en ik zal het dan ook niet aanraden aan anderen.

Gegeten op 12 april 2014

Gegeten op 20 april 2013

saskia_c

Bij San Remo heb ik al enkele keren mijn eten besteld, wat ik altijd liet bezorgen (aangezien in niet 'geen cijfer' in kon vullen bij decor, heb ik maar een 7 gegeven). Meestal bestel ik de bekende dubbelgevouwen sanremo pizza, goed gevuld en vaak te veel voor 1 persoon. Het eten is prima. Lekkere broodjes shoarma, pizza's enzovoort. Het eten qua smaak is dus wel oké. De service kan nog wel iets beter. Bijna altijd is er wel iets. Het extra broodje dat ik besteld heb zit er niet bij, de knoflooksaus mist, een turkse pizza met doner waarbij het vlees ver te zoeken is, meer dan een uur moeten wachten voordat het eten wordt bezorgd. Deze puntjes zorgen er wel voor dat je twijfelt de volgende keer hier weer wat te bestellen. Het zal wel door de drukte komen, maar ik hoop toch dat ze hier in de toekomst meer aandacht aan zullen besteden om zo van hun gasten, vaste gasten te maken.

Gegeten op 5 augustus 2012

saskia_c

Hier met vrienden gegeten. Mooie, gezellige inrichting al zeg ik het zelf. Zeker als je bij het raam zit en uitkijkt over de prachtige tuin. Jammer dat ze geen terras hebben. We moesten wel lang wachten op ons voorgerecht, maar gelukkg was ik met leuk gezelschap dus dan vind ik het net zo'n probleem als ik wat langer meot wachten. De kaart wisselt regelmatig van gerechten en voor ieder wat wils. Bediening was pima. Er ging wel een wijntje om, maar dat kan iedereen ovekomen. Het werd snel opgeruimd en een nieuwe ingeschonken. Het eten zelf was goed, niet heel chique met veel poespas, maar gewoon net iets netter dan anders. En daar houd ik zelf wel van. Een goed restaurant om eens leker te zitten met vienden en/of familie.

saskia_c

Hoge cijfers voor een goed restaurant met uitstekende service. De chef kwam geregeld aan tafel voor een praatje en om te vragen of alles naar wens was. Prijs kwaliteit uitstekend, 27,50 voor de klein hapje vooral, met daarna vers brood met kruidenboter en tapenade gevolgd door een voor-, hoofd- en nagerecht. Ook geen zuinige porties, we zaten helemaal vol. Vriendelijke bediening en zelfs toen er een vliegje in een glas wijn gevlogen was (die al over de helft opgedronken was) en we vroegen om een lepeltje, werd ons een nieuw glas wijn aangeboden. Service dus. Ook een gezellige, knusse omgeving. Een echte huiskamer ingericht in een beetje een riviera maison stijl. Voor mij een nieuw vast adres in Apeldoorn.
N.B. Ik zou wel tijdig reserveren, want volgens mij is het hier altijd druk.