van -Catharina

• Recensies in de laatste twee jaar

een doorsnee chinees, de chinese keuken op zn hollands dus veel zoetzure saus, ve-tsin en frituur. wel supersnel klaar. aardige bediening ook. best okay voor de afhaal op een brakke zondag.

• Recensies in de laatste twee jaar

Niet echt een restaurant dat leuk is om naartoe te gaan, dan wordt het snel te duur voor wat het is maar de pizza's om af te halen zijn van goede kwaliteit. Lekkere dunne bodem en goed gekruid en belegd, rond de tien euro perstuk en snel klaar.

• Recensies in de laatste twee jaar

Heel schattige plek, mooi ouderwets gebouwtje waar je binnen knus en modern zit in leren banken en glazen pui maar vooral op het terras zit je heel leuk, met het parkje voor je en aan de gracht. De koffie is erg goed en de broodjes top. In de avond aten we entrecote en scharrelkipje en was beide prima. Groente beetje weinig, beter meteen een bakje bij bestellen. Goed vers brood vantevoren en als toetje bijv. clafoutis, of chocolade assortiment. Echt lieve en vlotte bediening.

• Recensies in de laatste twee jaar

De sushi zijn vantevoren klaargemaakt wat resulteert in bijvoorbeeld sushi met gefrituurde garnaal die zompig en koud in een kleffe rijsthomp zit. Maar ook bij de koude sushi proef je dat het prefab is. De rauwe vis vond ik v inferieure kwaliteit, laten liggen. Hierdoor waren de warme gerechtjes zoals beef, lamskoteletjes het beste maar ook dit was gemiddeld. Wel een erg leuke binnentuin, helaas regende het.

• Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk terras aan het water met houten picknicktafels, veel aanmerende bootjes, gezellig druk. De steak was heel zacht, een goed stukje vlees met gegrilde groenten en , wat té doorbakken, patatas bravas. Ook een tongschar, drie stukjes gebakken vis op risono met wat zilt smakende spinazie en kappertjes. Ook een lekker gerecht. Het meisje in de bediening was super aardig en behulpzaam en voor als je het koud krijgt (of zachter wilt zitten) zijn er genoeg dekentjes. Hoofdgerechten rond de 17 euro. Gewoon leuk langsvaren, aanleggen en gezellig buiten eten

• Recensies in de laatste twee jaar

Je zit hier mooi met veel glas rondom en binnen eenvoudig, druk en gezellig. De sushi en groenten zijn prima, vers en snel op tafel. Ook andere gerechten zoals de gegrilde spiesen, rauwe tonijn met dressing of stukjes bief in soort jus, of gegrilde bief, het is allemaal even lekker.
Bediening is jong en wat ongeïnteresseerd, maar snel en schoon.
Heel redelijk geprijsd want zijn meestal zo'n 45 euro kwijt met z'n tweeën en dan zitten we echt vol.

• Recensies in de laatste twee jaar

Heel gezellige broodjeszaak met leuk ruim terras aan het water en binnen een boeiende indeling: een mooie vide, en beneden aan de bar (lekker druk) of achterkant vh restaurant (privé) geeft weer een andere beleving. Pistoletje tonijnsalade is goed gevuld en lekker aangemaakt met veel vis en augurkjes enzo erdoor. Rond de 5 euro. De wat duurdere broodjes, rond de 8 euro, zijn een flinke lunchmaaltijd. Bijv. de warme geitenkaas met honing en walnoten is een opengeklapt broodje, aan twee kanten belegd met salade erbij. Heerlijk. De verse jus is net geperst en de koffie is ook prima. De bediening is snel en vriendelijk.

• Recensies in de laatste twee jaar

Het ziet er van buiten erg leuk uit maar binnen zit je nogal op elkaar gepakt en op het terras val je van je stoel door de dunne pootjes op de ongelijke steentjes.
De bediening is jong, slordig en rommelig, maar wel lief. De pannekoeken lieten even op zich wachten, en waren okay. Omdat ze tenminste gaar waren en niet zo dik en klef, ongaar, zoals je vaak aantreft toch een 7

• Recensies in de laatste twee jaar

Verse en originele Turkse gerechten, een vd beste vd stad. Shoarma en gehakt rolletjes zijn echt lekker, de lams spiezen boterzacht en goed gegrild. ook de linzensoep en bonensoep zijn prima, met lekker vers brood erbij. Hoe zitten we erbij? Een beetje armoedig, toe aan vernieuwing, maar de zaak schijnt binnenkort verbouwd te worden en twee keer zo groot.
De bediening is relaxed en aardig.

• Recensies in de laatste twee jaar

Een Turks restaurant voor Nederlanders, waarmee ik bedoel dat het eten op een bepaalde manier bereid en gepresenteerd wordt en tamelijk duur is.
Ik miste typisch Turkse smaken. Grill gerechtjes weinig gekruid, weinig sjeu, weinig erbij, tja.. Ik herinner me niet eens wat ik vooraf en toe genomen heb.. slecht teken.
In mijn opinie is dit voor mensen die bang zijn binnen te stappen bij een eethuis waar de Turken zélf eten. (en daar waar de mensen vd betreffende keuken zelf heen gaan, daar is het goed)

IENS bestaat 15 jaar!