Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van awakati

awakati

Prima plek voor hamburgers. De zogenoemde Hamburg is een grote burger van 270 gram. De normale hamburger is van normaal formaat. De kwaliteit van het vlees is goed.

Het is goed dat ze op de kaart aangeven dat alle burgers medium worden geserveerd, tenzij je aangeeft dit anders te willen. Bij mij hebben ze echter mijn hamburger, ondanks mijn verzoek om het medium rare te serveren, ook gewoon medium geserveerd. De Hamburg die mijn tafelgenoot had besteld was wel medium rare.

Gegeten op 22 maart 2013

awakati

De kwaliteit van het vlees viel erg tegen en het decor ziet er echt niet uit. Toen we daar zaten was er ook nog een probleem met de ventilatie, waardoor we constant in de rook zaten.

Gegeten op 2 maart 2013

awakati

Papaya is een prima locatie voor afhaalmaaltijden. Ze hebben een grote variatie aan gerechten en ruime mogelijkheden om je eigen combinaties samen te stellen.

Gegeten op 15 februari 2013

awakati

Bagel Bakery is een leuke plek om te lunchen. De burgers smaken goed, maar het is toch jammer dat de burger ook op een bagel wordt geserveerd.

Gegeten op 1 december 2012

awakati

De pannenkoeken van Boshut De Big zijn teleurstellend, zeker gezien de hoge prijzen. Bij het bestellen van een pannenkoek banaan verwachtte ik een pannenkoek waarbij de banaan in de pannenkoek zit, maar helaas kreeg ik een hele simpele pannenkoek met wat stukken banaan erop. Het personeel is wel erg vriendelijk. Boshut De Big is voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 3 maart 2013

awakati

Schmidt Zeevis is de beste plek in Rotterdam om tijdens de lunch vis te eten. Een broodje paling of makreel is weliswaar duurder dan bij de gemiddelde viskraam, maar de broodjes worden royaal belegd en de kwaliteit van de vis is duidelijk beter. Ook de kibbeling en de garnalenkroketten/bitterballen zijn aanraders.

Gegeten op 2 maart 2013

awakati

De dimsum (ha kau, sui mai, cha sieuw bao) en de peking eend bij Konotori waren zeer teleurstellend. Ook de service is voor verbetering vatbaar. In Den Haag zijn er betere Chinese restaurants.

Gegeten op 3 februari 2013

awakati

Tijdens de restaurantweek ben ik bij Seinpost geweest voor een viergangen diner. Het eten was prima, maar voldeed niet aan hetgeen ik van een sterrenrestaurant verwacht (ook niet tijdens een restaurantweek). De amuse (creme van pompoen met een mousse van makreel) en het voorgerecht (gambas) waren prima, maar zeker niet bijzonder. De schelvis met mosterdzaad (tussengerecht) en de boerderijeend (hoofdgerecht) waren wel beter dan de eerste twee gangen. Het nagerecht (ijs met bloedsinaasappel) was enigszins teleurstellend en de friandises waren niet goed. De service is ook voor verbetering vatbaar. Vooral tegen het einde van de avond kregen we het gevoel dat het personeel ons zo snel mogelijk weg wilde hebben.

Gegeten op 8 maart 2013

awakati

Geweldige ervaring gehad tijdens een lunch bij Ivy! Van begin tot eind was alles uitstekend. Ivy weet haar gasten ook telkens te verrassen door speciale extra's zoals een grote suikerspin tussen het nagerecht en de friandises. De gerechten zijn ook prachtig gepresenteerd.

Gegeten op 6 december 2012

awakati

Mijn ervaring bij Parkheuvel was zeer goed. Als eerste gang kregen we een gerecht van kreeft, vervolgens een soep van aardappel en truffel, gevolgd door een heerlijke tartaar en als hoofdgerecht hertenbiefstuk.

Gegeten op 29 november 2012