van MaJ

• Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekend! Heerlijke gerechten. Ze maken alles zelf met verse ingrediënten. Het menu wisselt met regelmaat en de seizoenen en is geschreven op een groot bord op de muur. Het is ook mogelijk om een verrassingsmenu van de chef te kiezen, hierbij wordt met alles rekening gehouden en is zeker een aanrader!

De service is goed. Af en toe leidt de kok gasten rond in de keuken en verteld vol trots over z'n gerechten en ingrediënten.

Het decor is warm, al kunnen de stoelen en tafels naar mijn smaak iets beter bij de uitstraling van het pand en de kaart passen.

• Recensies in de laatste twee jaar

Eten is heerlijk. Vooraf beginnen met kroepoek en heerlijke satésaus. Hoofdgerechten zijn ruim voldoende. Prijs/kwaliteit, voor hetgeen wordt geserveerd vind ik de prijsstelling aan de hoge kant.

• Recensies in de laatste twee jaar

Mooie omgeving en heerlijke pannenkoeken. Het voordeel van Rhijnauwen is, dat er veel meer keuze is dan gewoon pannenkoeken. Voor een ieder wat wild. Persoonlijke favoriet is de kromme rijn.

Bediening, meestal redelijk. Omgeving is erg mooi, de vele schreeuwende kinderen, ach, dat een beetje naar de achtergrond verdrijven en gewoon lekker eten.

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, verschillende gerechten van over de wereld geproefd. Het ene gerecht was lekkerder dan het ander, toch over het geheel erg goed en voor ons echt een plekje om terug te komen.

• Recensies in de laatste twee jaar

15 Juli hier gegeten na het lezen van een positieve recensie. Sushi was erg tegenvallend. Zeer matig op smaak en slecht gerold. Een paar warme gerechten waren ok van smaak, zoals de rundergerechten.

Bediening is keurig.

Voor ons een absolute deceptie om hier te eten. Mogelijk omdat het sushi restaurant welke we normaal bezoeken (andere plaats, Zeist) onze standaard is. Achteraf bestempelden we het restaurant dan ook als "Ichi bah"

IENS bestaat 15 jaar!