van kessel

• Recensies in de laatste twee jaar

Eten lekker en vers, wel veel smaakjes op een bord. Chef/ eigenaar vriendelijk en persoonlijk. De bediening kan beter. De tuin is bij mooi weer een echte topper! sympathiek adres.

• Recensies in de laatste twee jaar

erg leuk en intiem restaurant in de indische buurt. Aangenaam ontvangst en lekker eten. Niet spectaculair maar gewoon goed en vers. 3 gangen voor 37,50 een prima prijs- kwaliteit. Aanrader

• Recensies in de laatste twee jaar

All time favorite. Heerlijk eten, leuke bediening en een super uitzicht op de magere brug. Voor ons altijd een perfecte combinatie met een avondje carre.

• Recensies in de laatste twee jaar

Veel over gelezen en gehoord en stond daardoor al lang op ons verlanlijstje, maar wat een teleurstelling. Aan de voorgaande recensies te zien is dit duidelijk een restaurant/keuken you love or hate, wij behoren duidelijk bij de laatste categorie. Word vooral op presentaie gekookt en niet op smaak. De gerechten zijn stuk voor stuk schilderijen, maar de smaak ontbreekt telkens. Kreeft met dunne plakjes radijs was gewoon niet lekker en uienijs als amuse ook geen topper. Ongeloofelijk dat deze chef is uitgeroepen tot talent van het jaar door gault millau. Bediening vriendelijk en voorkomend, interieur heeft een hoog ikea meets lundia gehalte en is wat spartaans. Al met al een van de grootste teleurstelling in jaren

• Recensies in de laatste twee jaar

intiem restaurant waar met veel liefde word gekookt. Een beperkte menukaart, maar wat er op staat is overheerlijk. Nu 3 keer gegeten, en alle keren zeer tevreden. De entourage is wat eenvoundig en de akoestiek is bij drukte(wat hier altijd het geval is) slecht. Maar qua eten en bediening, waar het uiteindelijk om gaat, een van de betere restaurants van de stad

• Recensies in de laatste twee jaar

Blijft een topadres. Altijd een van onze favoriete restaurants geweest en we proberen ieder jaar hier minimaal een keer te eten. De oesters zijn altijd top! en vormen altijd het begin van onze maaltijd. De vis is kakelvers, dus wat je ook besteld, het is lekker. Wij zijn in ieder geval nog nooit teleurgesteld. De locatie tegenover de rai is niet de meest pittoreske van de stad, maar wel handig.

• Recensies in de laatste twee jaar

prachtig ingericht pand, lekkere ongedwongen sfeer en prima kaart. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed bereid en lekker eten. Echt een aanrader in hartje centrum.

IENS bestaat 15 jaar!