Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Syllavie

Syllavie

Met een groepje van 9 personen hier gegeten. Decor krijgt een dikke 8 maar voor het eten kom ik hier niet graag nog eens. Voorgerecht gemarineerde zalm met paling: 3 kleine blokjes zalm, 1,5 dun sliertje paling en 2 ieniemienie blaadjes sla. Hoofdgerecht: de zwarte pasta met champignons en gamba's: qua smaak prima maar veel en veel en veel te veel zwarte pasta waardoor e.e.a. er onaantrekkelijk uitzag. In het algemeen: Het duurde ontzettend lang voordat eten werd geserveerd ( 1 uur na bestellen kwam het voorgerecht) en gevraagde broodjes bij de slakken kwamen toen de slakken al een kwartier geleden waren verorberd. Grootste minpunt: Bij het bestellen van de 3e fles wijn (en de overige drankjes zoals bier en frisdrank) vroeg ik een karaf kraanwater op tafel. Dat kon niet ... Alleen flessenwater te koop. Wat een ongekend gebrek aan service ...........

Gegeten op 26 oktober 2014

Syllavie

Vanavond met 3 personen een super lekker en gezellig etentje gehad! Prima prijs-kwaliteit verhouding. Ongevraagd een karaf gekoeld kraanwater op tafel. Elke gang werd als kunstwerk aangeleverd. Zeer vriendelijke, vlotte, servicegerichte bediening. Voor ons flesje wijn moesten we even vragen om een koeler op tafel, maar die stond er toen ook binnen 2 minuten, inclusief excuses voor late levering! Bij het vertrek werden we uitgeleide gedaan. We komen zeker terug!

Gegeten op 6 oktober 2013

Syllavie

Heerlijk no nonsense steakhouse. Super malse, op houtskool gegrilde steak genuttigd. Lekker om gefruite champignons en uien te kunnen bijbestellen. Ruime keuze in sausjes voor bij het vlees dat ook nog eens geserveerd wordt met gegrilde groenten erbij. De gorgonzolasaus is romig en zacht pittig, precies zoals die hoort te zijn. Het overdekte terras wordt zowel vanuit de rugkant als de voorkant royaal verwarmd wat buiten eten in de vroege herfst mogelijk maakt. De 2 dames die het terras bedienden deden dat snel en vaardig. De ene wat vriendelijker dan de andere. Aanrader!

Gegeten op 12 september 2013

Syllavie

Het dreigde even mis te gaan ... Onze reservering voor tafel voor 4 "aan de waterkant" zou bijna in het water gevallen zijn. Maar, dankzij goed luisterende en meedenkende ober/kelner belandden wij toch nog aan een tafel, gelegen aan de Eemzijde van het restaurant, en hebben de verdere avond genoten van voortreffelijk lekker eten en meer dan service gerichte en buitengewoon vriendelijke bediening. Zonder daarom te vragen werden we verrast op gekoeld kraanwater toen het hoofdgerecht gereserveerd werd. Wat een vriendelijke, gastvrije en service-gerichte medewerkers allemaal. De ambiance is natuurlijk een 10+ waard ... eigenlijk kan ik geen minpuntje noteren, behalve dan misschien dat we, ondanks hele vroege reservering toch bijna aan een veel minder prettige tafel terecht zouden zijn gekomen als we daar niet tegen in bezwaar waren gekomen. Maar, zoals gezegd, we werden gehoord en er werd met ons meegedacht. Top dus en zeker en gewis tot spoedig weer ziens bij Restaurant Eemlust te Baarn

Gegeten op 4 augustus 2013

Syllavie

Een geweldig restaurant voor als je van een "levendig etentje" houdt! Werkelijk geweldig lekker eten. Neem vooral ook de moeite om naar de extra menukaart te kijken, je vindt er veel lekkers. De standaard kaart biedt dat wat je van een Rib House mag verwachten, heeeeerlijk mals vlees met super lekkere side dishes. Zeer vriendelijke en vlotte bediening en maar al te vaak toepasselijke live muziek. We hadden als altijd een gastvrije ontvangst vanavond en genoten van de uitbundige kerstversiering! Aanrader dus !

Gegeten op 16 december 2012

Syllavie

Geweldig lekker gegeten bij Indrapura op het Rembrandtplein. Fantastische rijsttafel (Indrapura) en uiterst vriendelijke en servicegerichte bediening. Met een groep van 6 wilde, bij het uitserveren, 1 van ons toch geen kreeft als voorgerecht. Geen probleem, ze kreeg gewoon een kom overheerlijke kippensoep. Hulde ! Tip: Vraag bij reservering een tafel in het voorste gedeelte. Achterin is het wat donker namelijk en voorin kijk je leuk uit op het plein. We komen zeker terug!