Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Syllavie

Syllavie

Vanavond met 3 personen een super lekker en gezellig etentje gehad! Prima prijs-kwaliteit verhouding. Ongevraagd een karaf gekoeld kraanwater op tafel. Elke gang werd als kunstwerk aangeleverd. Zeer vriendelijke, vlotte, servicegerichte bediening. Voor ons flesje wijn moesten we even vragen om een koeler op tafel, maar die stond er toen ook binnen 2 minuten, inclusief excuses voor late levering! Bij het vertrek werden we uitgeleide gedaan. We komen zeker terug!

Gegeten op 6 oktober 2013

Syllavie

Heerlijk no nonsense steakhouse. Super malse, op houtskool gegrilde steak genuttigd. Lekker om gefruite champignons en uien te kunnen bijbestellen. Ruime keuze in sausjes voor bij het vlees dat ook nog eens geserveerd wordt met gegrilde groenten erbij. De gorgonzolasaus is romig en zacht pittig, precies zoals die hoort te zijn. Het overdekte terras wordt zowel vanuit de rugkant als de voorkant royaal verwarmd wat buiten eten in de vroege herfst mogelijk maakt. De 2 dames die het terras bedienden deden dat snel en vaardig. De ene wat vriendelijker dan de andere. Aanrader!

Gegeten op 12 september 2013

Syllavie

Het dreigde even mis te gaan ... Onze reservering voor tafel voor 4 "aan de waterkant" zou bijna in het water gevallen zijn. Maar, dankzij goed luisterende en meedenkende ober/kelner belandden wij toch nog aan een tafel, gelegen aan de Eemzijde van het restaurant, en hebben de verdere avond genoten van voortreffelijk lekker eten en meer dan service gerichte en buitengewoon vriendelijke bediening. Zonder daarom te vragen werden we verrast op gekoeld kraanwater toen het hoofdgerecht gereserveerd werd. Wat een vriendelijke, gastvrije en service-gerichte medewerkers allemaal. De ambiance is natuurlijk een 10+ waard ... eigenlijk kan ik geen minpuntje noteren, behalve dan misschien dat we, ondanks hele vroege reservering toch bijna aan een veel minder prettige tafel terecht zouden zijn gekomen als we daar niet tegen in bezwaar waren gekomen. Maar, zoals gezegd, we werden gehoord en er werd met ons meegedacht. Top dus en zeker en gewis tot spoedig weer ziens bij Restaurant Eemlust te Baarn

Gegeten op 4 augustus 2013

Syllavie

Een geweldig restaurant voor als je van een "levendig etentje" houdt! Werkelijk geweldig lekker eten. Neem vooral ook de moeite om naar de extra menukaart te kijken, je vindt er veel lekkers. De standaard kaart biedt dat wat je van een Rib House mag verwachten, heeeeerlijk mals vlees met super lekkere side dishes. Zeer vriendelijke en vlotte bediening en maar al te vaak toepasselijke live muziek. We hadden als altijd een gastvrije ontvangst vanavond en genoten van de uitbundige kerstversiering! Aanrader dus !

Gegeten op 16 december 2012

Syllavie

" Veel geschreeuw en weinig wol " Dit restaurant doet alsof ze een Michellin ster verdient, maar niets is minder waar. De kaart biedt je de mogelijkheid een gerecht te kiezen uit de categorie " koud, warm, heet" . Het is geheel niet duidelijk of het om een voor of nagerecht gaat. We hebben veel geld betaald voor wat uiteindelijk alleen om voorgerechtjes bleek te gaan. De service is belabberd. Bij navraag over de rekening werd ik onbeschoft te woord gestaan en afgewimpeld. Doe maar liever niet dus, wanneer je lekker wilt eten voor een normale prijs. Dan is er zoveel meer keus in Hilversum namelijk!

Gegeten op 15 september 2012

Syllavie

Geweldig lekker gegeten bij Indrapura op het Rembrandtplein. Fantastische rijsttafel (Indrapura) en uiterst vriendelijke en servicegerichte bediening. Met een groep van 6 wilde, bij het uitserveren, 1 van ons toch geen kreeft als voorgerecht. Geen probleem, ze kreeg gewoon een kom overheerlijke kippensoep. Hulde ! Tip: Vraag bij reservering een tafel in het voorste gedeelte. Achterin is het wat donker namelijk en voorin kijk je leuk uit op het plein. We komen zeker terug!