van PGJKeijzer

• Recensies in de laatste twee jaar

Goed gegeten bij dit redelijk nieuwe restaurant in Wassenaar. Veel spannende gerechten. De sfeer is vriendelijk. Net als de service. Ga zo door!

• Recensies in de laatste twee jaar

Aan het oude plein in Wassenaar zit 't Regthuys. Mooie zaak met een open keuken. Keurig ingericht met oog voor detail. Veel verschillende soorten bijzondere wijnen. Alles voor een zeer schappelijke prijs. Het eten was goed. De bediening lette goed op lege glazen. Kortom een aanwinst voor Wassenaar.

Anderhalf jaar geleden ben ik hier ook wezen eten. In tegenstelling tot toen is er een hoop aan de kwaliteit en het vakmanschap van zowel de koks en de bediening verbeterd. Mijn complimenten.

• Recensies in de laatste twee jaar

Zeer gezellige strandtent in Scheveningen. Het eten is ook hier simpel maar goed. De drankjes, en met name de vruchtensappen welke vers worden bereid zijn uitmuntend. De prijs is redelijk. Er loopt voldoende bediening rond. De sfeer is super. Geen hippe designtent, maar wel overzichtelijk en gezellig.

• Recensies in de laatste twee jaar

De beste tent in Leiden om na het stappen nog een broodje te scoren. Het eten is van een prima kwaliteit. De service is goed en snel. Het decor is waardeloos. Het tapijt ligt los, de tafels wiebelen, er zijn kapotte lampen, en ga zo maar door. Desondanks een goede tent met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Recensies in de laatste twee jaar

Bij Harput ben ik twee keer geweest. De eerste en de laatste keer. De prijs/kwaliteit verhouding is onder de maat. Ik betwijfel de versheid van de producten. En de inrichting van het pand is mislukt. Er had zo veel meer potentie in dit restaurant gezeten. Ten slotte ook erg jammer dat de jonge kinderen van de eigenaar door de keuken heen liepen. Dit vond ik onhygienisch.

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb gegeten bij Herberg het hoekje. De ambiance is goed. Binnen is het er erg gezellig, en buiten is er een groot zonnig terras beschikbaar. Het eten is erg standaard, maar goed. Voor een schnitzel of een sateschotel ben je aan het goede adres. Ook de drankjes zijn smakelijk. Kortom een goede tent waar je voor een kleine prijs kunt eten.

• Recensies in de laatste twee jaar

Al meerdere malen fantastisch gegeten bij dit fantastische restaurant. Het eten en drinken is van goede kwaliteit. Op de kaart staan veel diverse gerechten. De bediening is strak en gezellig. Enig minpuntje zijn de wat kleine stoelen voor de grote medemens.

IENS bestaat 15 jaar!