Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van InVe

InVe

Goed eten, maar het terras / servies etc kan wel een opfrisbeurt gebruiken. De bediening was vriendelijk. Verder aardig aan de prijs, broodje garnalen gehad en een broodje geitenkaas. Beide over de 10 euro. Verder gewoon prima bruin vloerbroodje met echt goede geitenkaas en echt lekkere garnalen. Dus daar verder niks op aan te merken. Lekkere verse jus d'orange erbij en een Latte macchiato (helaas niet in een macchiato glas maar gewoon in een soort theeglas). Smaakten goed, maar de herinnering/beleving zou beter zijn als het wat leuker opgediend werd. Zo ook voor de lunch. Net even een leuker / netter servies bijvoorbeeld. Verder zeker aan te raden.

Gegeten op 3 mei 2014

InVe

Vandaag voor het eerst bij de vernieuwde "Garnwerd aan Zee" gegeten. De naam vind ik eerlijk gezegd niet zo. Voorheen kwamen we hier vaak voor een bakje koffie. Al lang niet geweest vanwege de verbouwing. Maar we zijn blij verrast in ieder geval door de uitstraling van het geheel. Het ziet er keurignetjes uit, heeft een hele leuke sfeer. Hippe loungebanken buiten, een stukje 'strand' (zandbak, erg leuk voor de kinderen), verder goed afgeschermd door glazen schuttingen, waardoor je wel erg leuk en dicht op het water kunt zitten, maar wel veilig voor de kinderen. De cappuccino was lekker, keuze uit 3 soorten taart dus dat viel ons ook niet tegen. Zowel de kersenkruimeltaart als de citroenkwarktaart smaakten goed. Gewoon lekker. De rest van de kaart hebben we nog niet uitgeprobeerd, maar vooral de sfeer een dikke 10. We komen nog eens terug om te kijken of de kaart verbeterd is (was voorheen erg wisselende kwaliteit, maar nu nieuwe eigenaar en nieuw personeel zagen we, dus nieuwe ronde nieuwe kansen)

Gegeten op 3 mei 2014

InVe

Midden maart 2014 hier gegeten. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, leuke aankleding, lekker eten! Ik had taco de tio met gehakt. Smaakte goed. Enige minpuntje was dat er maar 1 ieniemini tacotje bij zat (Max 10cm in doorsnede) terwijl dat nou juist zo lekker smaakt. Dit ook aangegeven bij de bediening, blijkt er ook een schotel met 2 taco's te zijn. Naar mijn idee kun je beter 2 of 4 taco's de keuze laten zijn, aangezien ze zo klein zijn ( maar wel erg lekker!) oja 2e minpuntje de stoelen zaten niet lekker. Maar verder snelle bediening en iedereen van onze groep (7 man) enthousiast over het eten, dus zeker een aanrader!

InVe

Onlangs (begin maart 2014) met een Groupon bon hier gegeten. Om eerlijk te zijn: echt niet voor herhaling vatbaar. Elk drankje hebben we 2 keer moeten bestellen en helaas resulteerde dat in 2 drankjes teveel ook op de uiteindelijke rekening. Het restaurant zag er overigens netjes uit. Het personeel probeerde vriendelijk te zijn, maar zuchtten hoorbaar. Voorgerecht carpaccio was niet goed op smaak, ook niet mooi opgemaakt. Vlees zelf was wel goed. Hoofdgerecht kaasfondue was bedroevend, de fondue zelf smaakte goed. Maar er werd enkel brood, champignons en stukjes paprika bij geserveerd. De champignons waren niet vers gesneden, helemaal bruin aan de snijvlakken. Ook de paprika had al een tijdje in gesneden vorm ergens gelegen, snijvlakken waren wat taai en uitgedroogd. Dan maar op naar het dessert: chocoladetaart, iemand was uitgeschoten met de saus denk ik, de taart kon wel zwemmen. Op de slagroom lag een halve aardbei met een bruine (rotte) plek erop. De taart zelf smaakte wel goed, de aardbei heb ik maar niet geprobeerd. We klagen nooit maar toch de ober aangesproken. Blijkbaar ging alles mis deze avond proefden we wel uit zijn reactie. Later zagen we door een glazen deur iemand van het personeel een uitbrander krijgen. Helaas teveel om op te noemen waardoor wij hier niet weer heen zullen gaan. Ik hoop voor de eigenaar dat dit inderdaad eenmalig was! Misschien is het op andere dagen wel goed?

InVe

Al jaren kom ik hier regelmatig. Eten blijft heerlijk, goed van smaak, altijd vers! Ook vandaag weer superlekkere sandwich gegrilde kip, met knapperige sla en knapperige bacon erop. En niet te vergeten de patatjes bij de sandwich! Erg lekker. Daarbij een goede latte machiato en verse jus. Wat wil je nog meer! Ik kan er weer tegen voor vandaag en kom zeker binnenkort weer terug. Petje af dat ze de kwaliteit en versheid van het eten hier weten te behouden, dat zie je toch op veel plekken wel anders.

InVe

Helaas niet voor herhaling vatbaar. Wel gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Ik had zelf een club sandwich, de gebakken stukjes kip die hierop zaten daar droop de vettigheid vanaf. De side salade zaten wel wat verse blaadjes sla bij maar daarop lag een kwakje dat niet echt smakelijk was. Het smaakte me jammergenoeg niet echt. Wel goed donkerbruin brood, maar te enthousiast getoast waardoor de sandwich erg moeilijk op te eten was. Voor mijn zoontje van 2 had ik 1 sneetje brood met een plakje kaas besteld, met de opmerking dat hij waarschijnlijk bijna niks ervan zou eten omdat hij net ziek was geweest. Kregen we een volledig opgemaakt bord met Side salade en al waar we uiteindelijk 4 euro voor moesten betalen. Hij had er 2 hapjes van op dus vond dat niet erg klantvriendelijk. Oja en we hadden al 4 drankjes gehad, vroeg ik om een glaasje water, krijg ik meteen een Spa blauw. Beetje jammer, kreeg echt het idee dat ze zo wel even makkelijk wilden verdienen.

InVe

Afgelopen jaar 2x hier geluncht en 1x gedineerd. Altijd goed bevallen, alles lekker vers. Vriendelijke bediening. Presentatie niet bijzonder maar wel gewoon netjes. Laatste keer had ik zelf een clubsandwich en mijn vriend een hamburger met patat. Beide onze borden leeg. Overigens was het elke keer wel druk, dus als je zeker wilt zijn van een plek dan is reserveren wel aan te raden. We gaan hier zeker nog eens vaker heen, erg prettig om een vast plekje te kennen met een constante kwaliteit.

Gegeten op 30 oktober 2013

InVe

Eergisterenavond bij Samiramis gegeten in de bedoeïentent, erg sfeervol!
De bediening was zeer vriendelijk. Als amuse een paté van parelhoen, erg lekker. Daarna linzensoep, als hoofdgerecht ossenhaas met allerlei bijgerechten. Heel mooi gepresenteerd en ook alles erg smaakvol! Als verrassing ook nog een dessert-amuse. En daarna nog het echte dessert, echt met plezier gemaakt, zo zag het eruit. Heel mooi en wederom ook heel lekker! Zeker een aanrader! Wij waren hier jaren geleden al eens geweest, vergeten hoe lekker het was! Bij het verlaten van het restaurant stond de kok ons ook nog even te woord, heel leuk.

Gegeten op 20 februari 2014

InVe

De afgelopen maanden ben ik hier zeker 4x geweest (vandaag ook nog), een superplekje! Je kunt hier terecht voor koffie & gebak, maar ook lunch. En op afspraak zelfs English breakfast of een high tea. Alles huisgemaakt door Tante Til. Alles dat ik tot nu toe gegeten heb daar smaakte heerlijk. Een broodje hamburger, goede burger, erg smakelijk. De huisgemaakte poffert met roomboter en bruine suiker, jamjam. Tante Til heeft ook altijd een zelfgebakken taart, vandaag was dit een soort lemoncake, echt overheerlijk. Ook de cappucino daar valt niks aan te verbeteren. Hier gaan we zeker nog vaker heen. Oja en wat ik erg leuk vind, ik ben nu 3x met mijn zoontje van een jaar geweest, Tante Til haalt dan meteen allerlei speelgoed op en er is een goede kinderstoel aanwezig. De inrichting is een combinatie van oubollig en kitsch, maar helemaal leuk! En de prijzen zijn prima. Ze hebben trouwens ook een leuke website. Zeker een aanrader en zowel tante Til als haar man zijn ontzettend vriendelijk.

Gegeten op 8 augustus 2012

InVe

Heerlijk! We hadden een 4-gangen verrassingsmenu en zijn zeker verrast! Een amuse van (zeer origineel) een bolletje witbier-ijs met een citroentje, heel lekker fris. Daarna zalm gemarineerd in wasabi, erg smakelijk. De wasabi overheerste soms iets. Daarna een ree-bouillon met cantharellen en champignons. Zeer smakelijk, met vers gebakken broodjes en boter. Als hoofdgerecht het meest malse stukje varkensvlees dat ik ooit gegeten heb, met een mosterdjus. En als nagerecht een crème met witte chocolade en een bolletje vruchtenijs. Bij alle gerechten een passende wijn. We moesten ons inhouden om de borden niet af te likken. Ook zeer vriendelijk personeel. Het enige kleine minpuntje was dat we wat lang op de rekening moesten wachten, maar dit is alleszins gecompenseerd door het heerlijke eten en de klantvriendelijkheid.

Gegeten op 29 juli 2012