a TripAdvisor company

van gatas

gatas

Weer eens wezen eten bij mijn favoriete restaurantje in Utrecht. Vlak bij de Mailiebaan gezellig gelegen in de Nachtegaalstraat, lekker weg van de drukte van de binnenstad. Het was weer heerlijk. Rundersukade vooraf smolt weg op de tong. Prachtige opmaak. Hoofdgerecht Poulet Noir idem dito. Na voor mij als altijd die heerlijke kaasplank met een lekkere PX. Genieten. Ik vernam dat er sinds een aantal maanden een nieuwe kok aan het roer staat. Complimenten, wat mij betreft is de kwaliteit nog beter geworden dan het al was.

Gegeten op 8 april 2015

gatas

Weer eens heerlijk gegeten bij een van mijn vaste adressen in Apeldoorn. Prachtig gelegen aan de Lolaan. Fijne bediening, heerlijke wijnen en de gerechten waren ook weer dik in orde. Vooraf de coquilles waren heerlijk. De eendenborst met hoofd was ook weer af. Altijd genieten hier. Tot de volgende keer.

Gegeten op 20 maart 2015

gatas

Recent hier gegeten na een heerlijke wandeling in de omgeving. Restaurant ligt in een mooie setting in het bos. Komt wel enigszins gedateerd over. Bediening goed. De wildbouillon met zwammetjes vooraf was heerlijk. Het hoofdgerecht met kabeljauw vond ik minder van smaak. Vrij vlak. Op zich verder prima verblijf die avond.

Gegeten op 3 april 2015

gatas

Erg lekker geluncht bij restaurant Zuiver. Een heerlijke maaltijdsalade vis genomen. Prima combinatie van 3 soorten vis en ook vooral de paling erg lekker. Ambiance goed en bediening professioneel. Prima locatie voor zakenlunch!!

Gegeten op 27 maart 2014

gatas

Ben een regelmatige gast van restaurant en vond het weer eens tijd mijn ervaringen voor dit geweldige restaurant te delen delen. kort geleden heb ik voor verjaardag een culinaire avond hier aangeboden gekregen van mijn gezin. Wat was het weer ontzettend genieten. Ze hadden er rekening mee gehouden. Ontvangst met een feestelijke prosecco en een heerlijke amuse van gerookte kalsentrecote. lekker uitgebreid en lang van 5 gangen genoten. Stuk voor stuk met zorg bereid en uitgeserveerd. Voorgerecht met gepekelde zalm heerlijk. Bijzonder lekker de verrukelijk malse lamskoteletten. Als nagerecht speciaal om de kaasplank voor het gehele gezin gevraagd. Smullen met een hoofdletter S. Speciaal aan tafel klaargemaakt. Hierbij de persoonlijke touch van de eigenaresse en haar zus, de gezelligheid van het restaurant en de heerlijke wijntjes (dit keer geen bob voor mij), bezorgde mij een hele fijne verjaardag. Bedankt en tot de volgende keer.

Gegeten op 27 maart 2013

gatas

Op uitnodiging zakenrelatie hier geluncht. Erg mooie setting van dit restaurant. Lunch buitengewoon smakelijk en heerlijke wijn er bij genoten. Past precies bij dit restaurant. Bediening kundig en professioneel. Ietsje teveel aanwezig naar mijn smaak, maar professionaliteit maakte veel goed. Aanrader.

Gegeten op 18 september 2012

gatas

Recent een prima avond gegeten bij dit restaurant. Entourage is buitengewoon mooi. Verrassingsmenu genomen. Was goed verzorgd, smaakte prima en opmaak was ok. Service was goed. Prima avond in een mooie entourage.

Gegeten op 25 oktober 2012

gatas

Zeildag georganiseerd met relatie. 's-Avonds borrelen en dineren bij Voor Pampus. Was erg geslaagd. Leuke gezellige setting. Met name de proeverij was erg geslaagd en werd zeer gewaardeerd door de aanwezigen. Bediening prima. Voor relatieavonden een goede stek, voor ons een terugkomer.

Gegeten op 20 september 2012

gatas

Gegeten hier met zakenpartners. Eten was goed. Gezellig op de veranda in centrum Muiderberg. Bediening was ietwat onbeholpen. Maar decor en eten maakten dat zeker goed. Ik zou hier zeker nog een keer terugkomen.

Gegeten op 1 augustus 2012

gatas

Gewoon een fijn restaurant op niveau eetcafe. Prima gegeten, sfeer goed en ook de bediening goed. Smakelijk satepannetje. Lekker biertje erbij en de fijne sfeer maken het goed vertoeven. Zeker terugkomer voor mij.

Gegeten op 14 november 2012