van gatas

• Recensies in de laatste twee jaar

Het was al weer een tijd geleden dat we bij Aan Tafel zijn gaan eten. Maar het voelde als gisteren toen we binnen kwamen. Het was lekker druk en gezellig. Kortom basis voor een heerlijk avondje ontspannen. Maar eens a la carte gegaan. Heerlijke tonijn als hoofdgerecht. Perfect klaar gemaakt en gegarneerd met wakame, gewokte groent en heerlijke sesam. Als nagerecht natuurlijk de kaasplank, als vanouds met het kaaskarretje gepresenteerd en geserveerd. Wijn was weer goed geadviseerd en bediening fijn. Duimen omhoog!

Gegeten op 29 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker geluncht bij restaurant Zuiver. Een heerlijke maaltijdsalade vis genomen. Prima combinatie van 3 soorten vis en ook vooral de paling erg lekker. Ambiance goed en bediening professioneel. Prima locatie voor zakenlunch!!

Gegeten op 27 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Ben een regelmatige gast van restaurant en vond het weer eens tijd mijn ervaringen voor dit geweldige restaurant te delen delen. kort geleden heb ik voor verjaardag een culinaire avond hier aangeboden gekregen van mijn gezin. Wat was het weer ontzettend genieten. Ze hadden er rekening mee gehouden. Ontvangst met een feestelijke prosecco en een heerlijke amuse van gerookte kalsentrecote. lekker uitgebreid en lang van 5 gangen genoten. Stuk voor stuk met zorg bereid en uitgeserveerd. Voorgerecht met gepekelde zalm heerlijk. Bijzonder lekker de verrukelijk malse lamskoteletten. Als nagerecht speciaal om de kaasplank voor het gehele gezin gevraagd. Smullen met een hoofdletter S. Speciaal aan tafel klaargemaakt. Hierbij de persoonlijke touch van de eigenaresse en haar zus, de gezelligheid van het restaurant en de heerlijke wijntjes (dit keer geen bob voor mij), bezorgde mij een hele fijne verjaardag. Bedankt en tot de volgende keer.

Gegeten op 27 maart 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Op uitnodiging zakenrelatie hier geluncht. Erg mooie setting van dit restaurant. Lunch buitengewoon smakelijk en heerlijke wijn er bij genoten. Past precies bij dit restaurant. Bediening kundig en professioneel. Ietsje teveel aanwezig naar mijn smaak, maar professionaliteit maakte veel goed. Aanrader.

Gegeten op 18 september 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Recent een prima avond gegeten bij dit restaurant. Entourage is buitengewoon mooi. Verrassingsmenu genomen. Was goed verzorgd, smaakte prima en opmaak was ok. Service was goed. Prima avond in een mooie entourage.

Gegeten op 25 oktober 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Zeildag georganiseerd met relatie. 's-Avonds borrelen en dineren bij Voor Pampus. Was erg geslaagd. Leuke gezellige setting. Met name de proeverij was erg geslaagd en werd zeer gewaardeerd door de aanwezigen. Bediening prima. Voor relatieavonden een goede stek, voor ons een terugkomer.

Gegeten op 20 september 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten hier met zakenpartners. Eten was goed. Gezellig op de veranda in centrum Muiderberg. Bediening was ietwat onbeholpen. Maar decor en eten maakten dat zeker goed. Ik zou hier zeker nog een keer terugkomen.

Gegeten op 1 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een fijn restaurant op niveau eetcafe. Prima gegeten, sfeer goed en ook de bediening goed. Smakelijk satepannetje. Lekker biertje erbij en de fijne sfeer maken het goed vertoeven. Zeker terugkomer voor mij.

Gegeten op 14 november 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Bon Vivant wat mij betreft een van de betere restaurants in Apeldoorn. Prachtig gelegen aan de Loolaan. Kom hier regelmatig met mijn compagnon en ben nog nooit teleur gesteld. Keuken lokaal en ook vooral veel op wild ingesteld. Afgelopen week heerlijk stoofpannetje met Ree gegeten. Bediening goed en adviezen op wijn bij het gerecht ook. Decor als jachthuis/restaurant. Gezellig. Echt een aanrader in Apeldoorn.

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier heerlijk gegeten met compagnon. We gingen voor 4 gangen verrassingsmenu. Start met een heerlijke amuse en lekker warm broodje. Speciaal tussengerecht met rivierkreeftstaartjes. Heerlijk van smaak. Hoofdgerecht met rundersukkade. Mooi van opmaak en goed van smaak, maar had voor mij iets meer mogen doorsudderen. Maar misschien hoorde het zoals het werd opgediend. Smaak was prima. Wijnen prima geadviseerd bij de gerechten. Bediening goed en deskundig, mag iets persoonlijker (wat mij betreft). Decor leuk modern met klassieke/natuurlijke elementen. Huis te Wiers voor mij prima prijs/kwaliteitsverhouding en een blijvertje.

Gegeten op 20 augustus 2012

IENS bestaat 15 jaar!