Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van amhwouters

amhwouters

Gisteravond via de voucher 4 gangen diner gegeten. Dat was een echte tegenvaller. Om 19.00 uur gereserveerd en 20.10 uur kwam de carpaccio met mayonaise en heel veel sla erover! Ergens rond de klok van 20.45 uur kwam de bloemkoolsoep met garnaaltjes, je moest het bord kantelen anders kreeg je de soep nog niet op je lepel. Ik proefde geen bloemkool. Tussendoor kwam een stokbroodje wat veel te lang in de oven had gelegen, tegen het verbrande aan. 21.20 uur kwam dan het varkenslapje in combinatie met prei, zuurkool (veel te zuur) puree en een aangebrand aardappelpartje met pepersaus. Het nagerecht was lekker, pudding met bosvruchten.
De juffrouw van de bediening was aardig, alleen geen kennis van bediening en wijnen.
Alles bij elkaar genomen kom ik hier nooit meer terug, het 4 gangen diner was een verrassingsmenuutje volgens de bediening. Dat was het ook!! Wij hadden dit cadeau gekregen en dit menu zou dan een waarde van rond de €45,00 p.p moeten vertegenwoordigen, €17,50 p.p was nog te duur!! We zijn ook met honger weg gegaan! Hier win je geen klanten mee, vandaar dat La Luna vaak op Groupon en Social deal staat.

Gegeten op 13 november 2014

amhwouters

Met Social Deal gaan eten bij Athene. Wij hebben genoten van het eten, wij waren pas terug van het eiland Rhodos en hele andere griekse keuken! Dus op naar Athene, waar we nog nooit hadden gegeten, met de vouchers. Het eten had ons uitstekend gesmaakt, ik had met €3,00 bijbetalen calamares als voorgerecht, heerlijk! Het hoofdgerecht de schotel van het huis, wat was dat veel en ook weer heerlijk. Het nagerecht was een klein ijsje maar dat was niet erg want we hadden al veel gegeten. Het had ons zo gesmaakt dat wij nu zonder Social Deal hebben gereserveerd en gaan we nu de kaart eens ontdekken. Eindelijk een grieks restaurant die calamares kan maken en zuinig is met de kruiden zodat je alles ook kan zien en proeven!

Gegeten op 4 oktober 2014

amhwouters

Wij zijn deze week gaan eten bij Restaurant Vanille. Na enkele recensies te hebben gelezen wilde wij ook eens bij Vanille gaan eten.
Wij hadden de 3 gangen van het Cramignon besteld. Wat er daarna werd geserveerd, was werkelijk een verassing. Wat was alles heerlijk en mooi. In een woord "geweldig"
De dames van de bediening lieten het je aan niets ontbreken en super vriendelijk. Er werdt ook een heel goed wijnadvies gegeven. Ook de chef zelf kwam een praatje maken en ook vragen of alles naar wens was. Nou dat was het zeer zeker, deze mensen hebben liefde voor het vak, dat merk je en zie je aan alles. Wij zijn met een voldaan gevoel naar huis gegaan en hebben een super avond gehad. Dit is voor ons voor herhaling vatbaar! Tot ziens

Gegeten op 13 februari 2014

amhwouters

Wat een heerlijke avond had moeten worden is voor mij toch wel op een fiasco uitgelopen.Voor de eerste keer naar restaurant Kreta. Mijn man had de specialiteit van het huis besteld en ik een visschotel Aphrodite á €25,50. De specialiteit van het huis was lekker maar de visschotel in een woord vreselijk. Ik heb nergens zo'n slechte visschotel gegeten. Zalm heel droog en geen smaak, 1 scampi, 4 sardientjes die lekker waren, rode poon, half rauw en dan de calamaris elastiek en hard en smaakloos en dit alles dreef in de olie op een glazen visschaal. Ik maakte een opmerking over de calamaris en ik kreeg 2 nieuwe en weer hetzelfde. Helaas een kok in dienst die niet weet hoe hij vis moet klaarmaken. Wij kregen een drankje van de zaak omdat ik de visschotel niet goed vond, laat nu dan zijn dat de decafe op was, of we dan iets anders wilde. We hebben uiteindelijk maar de rekening gevraagd en zijn weggegaan. De bediening vond dit ook heel vervelend. De tafel achter ons had ook veel eten overgelaten en toen deze mensen weg waren werd het eten met een doek afgedekt en werd meteen alles weggehaald. Voor mij is dit restaurant niet meer voor herhaling vatbaar

Gegeten op 23 november 2013

amhwouters

Gisteren 2e paasdag weer gegeten bij de Balkan. Wij hadden nu een Social Deal voucher. Het 3 gangen menu was heerlijk. Heerlijk mals vlees, geen vet en alles was super. Het was er heel gezellig en goed bezet.Zelfs mochten wij van het vaste 3 gangen menu afwijken en hoefde wij niet bij te betalen. Het personeel is ook altijd ontzettend vriendelijk. Wij komen hier graag eten omdat de entourage heel gezellig is. (verbouwde schuur)

Gegeten op 1 april 2013