a TripAdvisor company

van Gerrit22

Via online reservering

Vast restaurant voor ons 1 van de beste. Vooral de vleesgerechten zijn top. Haasbiefstuk wordt door de kok zelf gesneden, lekkere garnituur etc. Als ik 1 negatief ding mag zeggen is het klein beetje fruit bij het hoofdgerecht. Vind dat er niet tussen passen. Maar kom graag terug hier

Gegeten op 30 december 2015

Via online reservering

We hadden 10 gangen (soort tapas ) menu en dat was zeer smakelijk. En 1 van ons had de lamsbout een heerlijk stukje vlees ook. Klein min puntje zit je met z,n 3en 1 zak patat als bij gerecht net te kort. En uitermate vriendelijke gastvrouw alleen als t eten geserveerd is beter t gesprek afkappen en gasten laten gaan eten . Maa Komen hier zeker weer terug

Gegeten op 17 juli 2015

Gerrit22

Gister op herhaling geweest op uitnodiging van de eigenaar. 1e keer was als perfect op het hoofdmenu (staartstuk) na. Nu toch wel een heerlijk stuk vlees gehad heerlijk mals en zeer fijn gekruid. Raad fijn proevers aan hier eens te gaan eten echt een belevenis. Als je wat anders wilt dan Oosters of Franse keuken is dit echt een aanrader.

Gegeten op 10 juli 2015

Via online reservering

Meerdere keren gegeten echt super hier. Wil je echte lekker verschillende biefstuk eten dan is dit the place to be. Ook de groente nu moet je hier voor bij betalen is echt top. echt een aanrader. Dat elektrische apparaatje voor rode wijn beluchten die ze ook verkopen mag van mij wel weg blijven

Gegeten op 3 mei 2015

Gerrit22

Gingen voor een sate naar de stad en kwamen bij toeval hier terrecht. Veel spul op de kaart uiteindelijk voor een rijsttafel gekozen. Maar wat was het heerlijk. Zeer afwisselend van smaak. De laatste keer in Bergen een rijstaffel genomen, alles even heet. Je weet niet meer wat je proeft. Hier was het zeer goed afgestemd en heerlijke frisse smaken er tussen door. Als vooraf zat er soep bij die we niet wilde, maar de vriendelijke bediening bood iets anders lekkers aan. Altijd leuk als ze moeite voor je willen doen, Kom hier graag weer terug , zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

Gerrit22

Onlangs hier gegeten uit nieuwgierigheid door de goede recentie,s. Kwaliteit pruducten absoluut hoog, en zeer smakkelijk bereid. 1 van de betere restaurants van alkmaar. Misschien alleen de kaart wat klanten afschrikt. Ik denk zelf dat alles lekker moet zijn hier. Maar je hebt mensen als er geen sate of biefstuk op de kaart staat dat ze er niet willen eten. En de huidige menu kaart klopt niet met de gene op de website.
Maar als je hier 1 x gegeten hebt kom je terug !

• Slecht

• Slecht

Vandaag gegeten vondt het erg tegenvallen. Hotel restaurant kwaliteit erg matig.
Het lijkt wel ( de buffet dingen ) of het veel te lang staat.
Het is eten zoveel je kan in 2 uur en dat zie je ook aan de mensen om je heen.