Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Gerrit22

Gerrit22

Gingen voor een sate naar de stad en kwamen bij toeval hier terrecht. Veel spul op de kaart uiteindelijk voor een rijsttafel gekozen. Maar wat was het heerlijk. Zeer afwisselend van smaak. De laatste keer in Bergen een rijstaffel genomen, alles even heet. Je weet niet meer wat je proeft. Hier was het zeer goed afgestemd en heerlijke frisse smaken er tussen door. Als vooraf zat er soep bij die we niet wilde, maar de vriendelijke bediening bood iets anders lekkers aan. Altijd leuk als ze moeite voor je willen doen, Kom hier graag weer terug , zeer goede prijs kwaliteitsverhouding

Gerrit22

Onlangs hier gegeten uit nieuwgierigheid door de goede recentie,s. Kwaliteit pruducten absoluut hoog, en zeer smakkelijk bereid. 1 van de betere restaurants van alkmaar. Misschien alleen de kaart wat klanten afschrikt. Ik denk zelf dat alles lekker moet zijn hier. Maar je hebt mensen als er geen sate of biefstuk op de kaart staat dat ze er niet willen eten. En de huidige menu kaart klopt niet met de gene op de website.
Maar als je hier 1 x gegeten hebt kom je terug !

• Slecht

• Slecht

Vandaag gegeten vondt het erg tegenvallen. Hotel restaurant kwaliteit erg matig.
Het lijkt wel ( de buffet dingen ) of het veel te lang staat.
Het is eten zoveel je kan in 2 uur en dat zie je ook aan de mensen om je heen.