Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van merkens

• Matig

• Matig

Gisteravond gegeten bij Echica met 8 mensen.
Het voorgerecht gamba's die goed waren gebakken alleen zaten er kruiden op die de smaak van het vlees overheerste.Hoofdgerecht biefstuk die rood besteld
was kwam doorbakken op tafel dus ging die terug naar de keuken, één gerecht hadden ze vergeten door te geven aan de keuken met als gevolg dat iedereen zat te eten en twee mensen na een dik half uur ook nog wat kregen,de gamba's 3 stuks die bij het hoofdgerecht zaten waren het zelfde als van het voorgerecht, de sla (2 heel kleine bakjes voor 8 mensen) was het zelfde als onder het voorgerecht met uitzondering van 1 heel dun schijfje kiwi waar de schel nog om zat en dat zelfde bij een klein stukje sinaasappel. Aan groente zat er een heel, heel klein bakje met 5 boontjes en 3 stukjes broccoli en dat voor 8 mensen.Toen wij na een half uur ook nog eens wat kregen kwamen ze met een grote bak friet en verder niets, derest was allemaal koud, als compensatie kregen we een spa rood, geweldig.Je krijgt veel aardappelen maar verder niet veel groenten.De prijs van het hooft gerecht, biefstuk met 3 gamba's en een gepofte aardappel voor meer dan €27.00 vonden wij te duur.