Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van pierreolman

pierreolman

Leuke gelegenheid. Jonge, attente staf en bediening. Strak interieur, maar wel wat gehorig. Toch geven we voor de bediening maar een 6. Dai komt omdat een fles wijn van de wijnkaart (Marcillac € 29,50) geopend en zonder proeven op tafel werd gezet. Dat gaat tegen alle culinaire regels in. Eten was goed, voorgerecht (Rillade van Makreel) een tikkeltje flauw maar wel aangenaam. Hoofdgerecht (Eendenborst) was zonder meer verrassend goed. Dessert smaakvol. Een leuke ervaring, we komen zeker terug. Alleen, let op de wijnregels!

Gegeten op 6 oktober 2013

• Uitstekend

• Uitstekend

Voortreffelijk geluncht op zondagmiddag. We moesten in de buurt zijn met buitenlandse vrienden en niets was open, maar La Passione wel, weliswaar op reservering. De vriendelijke en attente eigenaar heeft zelf gekookt en heeft ons menu samengesteld Heerlijke antipasta vooraf en heilbot als hoofdmaaltijd. Zeer smakelijk klaargemaakt. We bestelden enkel koffie toe maar kregen als extra toch nog een bordje met heerlijk dessert en een glaasje likeur. En dit alles voor een heel schappelijke prijs. Bijzonder aan te bevelen!