a TripAdvisor company

van Henk12hj

Henk12hj

De hoge scores van deze zaak verbazen me. Onlangs een hapje gedaan bij Giorgio's maar wij zijn na een paar happen maar gevlucht! Bij binnenkomst werden de drankjes vergeten en vond het personeel het interessanter om met bevriende klanten te socializen. Na enige tijd toch onze Pasta Pesto en Canneloni weten te bestellen. De jongste van het personeel probeerde er gelukkig nog iets van te maken met een net broodje met smeersels maar kon helaas de smakeloze pasta pesto en flink aangebrande canneloni wat eigenlijk een zeer bijzonder smakende lasagna met aardappelpuree bleek te zijn niet meer goedmaken.

Na een paar happen besloten om het voor gezien te houden. De rekening was niet hoog maar allerminst te veel voor wat er voorgeschoteld werd!
Wij rijden hier volgende maal aan voorbij!

Gegeten op 20 december 2015

• Slecht

• Slecht

Kibbeling was doordrenkt met vet, garnalen(6 stuks) veel en veel te duur(€7,50) buiten het feit dat ze te lang in de pan hadden gelegen en dus veel te taai waren. Personeel erg onhandig, niet klantvriendelijk, incapabel en staat te pas en te onpas voor de deur te roken.

Jammer, mooie locatie om een kwalitatief veel beter restaurant te kunnen runnen maar hier kom ik niet snel meer terug!