Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Stefan1975

Stefan1975

Deze toko is echt een van mijn favorieten en een goed bewaard geheim. De gerechten zijn authentiek en altijd goed van smaak vers en regelmatig zijn er specialiteiten te vinden. Vooral de scherpe kip is lekker en zeer mals. De bediening is zeer vriendelijk.

• Uitstekend

Ik kom nu al enkele jaren en 2 weken geleden heb ik eindelijk mijn moeder, toen ze in Amsterdam was, meegenomen naar dit restaurant. Net als ik houdt ze zeer van Indonesisch eten en ik had al vele keren verteld over Blauw. We hadden de rijsttafel Selera Blauw genomen en de hoge verwachtingen werden waargemaakt, zoals altijd. Ook de mooie en moderne inrichting viel goed in de smaak, evenals de vriendelijke bediening. Eén van de beste Indonesische restaurants in Amsterdam als je het mij vraagt.

• Uitstekend

Na het horen van goede verhalen over Kok Kita, werd het een keer tijd om het een bezoek aan te doen. Mooie winkel, goede en vriendelijke bediening die ook goede suggesties meegeven bij de gerechten en het eten smaakt zeer goed en verfijnd. Ik had naast een menu ook de lams saté gekozen en die was samen met de vers gemaakte ketjapsaus super. Kok Kita staat nu bovenaan mijn lijst van Indonesische toko's.