Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van KarinBJ

KarinBJ

Goed gegeten bij Beloofd. De eend en het hert gegeten, prima en goede smaak. De creme brulee was heel lekker. Mijn advies aan het restaurant: ook groente erbij serveren, die werd echt gemist.
De bediening was middelmatig, tenzij de enthousiaste eigenaar aan de tafel stond. Locatie is goed en parkeergarage ABC op kruipafstand.
Sympathiek restaurant, gewoon eens proberen!

Gegeten op 19 december 2013

KarinBJ

Het eten was aardig maar niet echt heel bijzonder. Wat je wel zou verwachten voor de prijs. Nu waren we er met de IENS Dinerdagen, dus minder kostbaar dan anders. Op de sukade zaten we soms minutenlang te kauwen (zonder effect). De smaak was OK maar een beetje saai. Het meest heb genoten van de amuses en de bramen bij het nagerecht. De bediening was zeer correct en er werd uitleg gegeven bij alles wat we te eten kregen. We zaten in een zijruimte, die vrij kil ingericht was. Al met al had ik me er meer van voorgesteld.

Gegeten op 3 oktober 2013

KarinBJ

Niet bijzonder ingericht maar heel gezellig restaurant, zat lekker vol. We namen ons eten mee, goeie hoeveelheden. Helaas waren de pasta's van minimale kwaliteit. Heel weinig smaak aan de lasagne, spaghetti bolognese en tortelini. De salade was OK. De prijs was wel heel laag, dus, je kunt misschien ook niet zoveel verwachten? De dames die er werkten waren zeer vriendelijk. Tip: met meer smaak aan het eten worden jullie een toppertje!

Gegeten op 28 februari 2013

KarinBJ

Met kinderen (11 en 14) hier gegeten. Ik wil de een voorgerecht met bijgerecht samen als hoofdgerecht, ze boden aan dit als maaltijdsalade te serveren. Vriendelijke en vlotte bediening, eten redelijk goed. Gemoedelijke sfeer, we hebben het naar ons zin gehad.

Gegeten op 27 februari 2013

• Goed

Prima plek, sfeer, eten en prijs. Lekker rustig kletsen, ook als het druk is, met een goede hap. Lekker over het water uitkijken en ontspannen! Bediening vrolijk en alert (en, al jaren dezelfde mensen lijkt het). Als je ervoor staat denk je mwah, maar als je er vandaan komt denk je: ik kom snel weer!

• Goed

Hier kun je zitten aan het water in een mooi ingericht restaurant met heerlijke sfeer. En, voor een prima prijs prima eten. Ideaal te combineren met de film. Jammer dat je er niet meer gratis kan parkeren, maar ja, dat was een tijdje geleden ook wel erg ideaal! De bediening is niet zo oplettend, maar over het algemeen genomen OK. Er is ook een combinatie met een gerecht en een filmkaartje, dat zou goedkoper moeten zijn, maar het werd niet duidelijk hoe het nu zat, dus dat hebben we maar gelaten voor wat het was. In ieder geval, hier kom ik regelmatig en blijf ik met veel plezier komen!

• Goed

Hier prima gegeten, goede en verassende smaken. Niet goedkoop, maar daarvoor ook goede kwaliteit. Heel mooi ingericht. Niet zo geschikt voor kinderen (die niet eten wat ze niet kennen.....). Desondanks een prima ervaring.

• Matig

• Matig

De Torpedoloods is al jaren een grote favoriet van ons, maar onlangs zijn we toch behoorlijk afgeknapt. We konden ons niet herinneren dat de prijzen zo hoog waren. Bijna alle voorgerechten 11,50 en de meeste hoofdgerechten duurder dan 19 euro. Misschien dat de kwaliteit dan enorm omhoog gegaan was? Niks was echter minder waar. Het was niet veel beter dan een gemiddeld eetcafé. Alles was behoorlijk zout en de groente werd enorm gemist. Vooral vlees/vis en patat! Maar één vegetarisch gerecht ontdekt, voor de kinderen zelfs geeneen. Aansluitend hebben we geconcludeerd dat dit de laatste keer is dat we daar gaan eten. De bediening was vriendelijk, maar enkelen hadden echt een opleiding nodig. Hopelijk doen de (misschien nieuwe ?) eigenaren iets met de kritiek, ook die al door anderen is gegeven.