Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van fred71112

fred71112

Heerlijk gegeten (3 personen; allen tevreden). Goede wijnen en goed ingespeeld op de wensen, waarbij een reeds aangebroken glas zonder probleem vervangen werd. Zeer p[ettige bediening.

Gegeten op 3 oktober 2013

fred71112

Opnieuw fantastisch gegeten tijdens de Iens-dagen. Een soort verfijnde Franse keuken, maar dan met Chinese kruiden. Heerlijk knapperige garnalen en vishuid, En uiteraard perfect bereide Peking eend.
Een verrassende (uitgebreide) wijnkaart die momenteel gemoderniseerd wordt. Heerlijke wijnen gehad. Prima bediening. Een aanrader; de ster waard!

Gegeten op 5 oktober 2013

fred71112

Opnieuw tijdens een Iens actie hier heerlijk gegeten. Wat bijna geen restaurant doet: bij elke gang keuze uit 3 gerechten! En alles even lekker. Vooraf lamsrack, vervolgens Dorade op de huid gebakken en heerlijke biologische kaas na. Met een goed gesprek. Wijn 4,50 per glas, koffie 2,50.
Dit is een heerlijke plek om te zijn en de prijzen zijn gunstig. En als er wat over is vraagt de eigenaar of hij het voor je zal inpakken! Zo hoort het.
Aanrader.
Fred Knottenbelt

Gegeten op 22 juni 2013

• Uitstekend

• Uitstekend

Via een actie van Seatme hier terechtgekomen. We hadden helaas nog nooit van dit restaurant gehoord maar hier gaan we terugkomen (vanuit Haarlem). Wat een ongelooflijke kwaliteit! Wij hadden het 5-gangen menu maar hebben het laten halveren en hadden meer dan genoeg. Wij hebben buitengewoon lekker gegeten en de smaken zijn zo anders dan we gewend zijn van de Franse keuken maar zo verfijnd! Dit is koken! En fantastische wijnen van bekende en hoge huizen, voornamelijk van Franse oorsprong, maar ook een droge Duitse Riesling, Italiaans enz.. Een buitengewone en onverwachte ervaring.