a TripAdvisor company

van janmiltenburg

Via online reservering

Gezellig gegeten met de meiden bij Cunst. Drie gangen van de kaart door de dichters en voor ons twee keer 3 gangen door de chef. Zalm als eerste gang was erg goed! Tweede gang steak, lam, risotto en biefstuk. Zeer goed! Mooie smaken, mooi opgemaakt. Als laatste gerecht crème brulle en kaasplankje. Erg goed!
Gekozen voor wijnarrangement. Zeer goed gekozen wijnen. De Bajo wijn was erg goed! Sowieso een uitstekende wijnkaart. De gastvrouw viel op door haar presentatie in het algemeen en kennis van wijn in het bijzonder. Cunst is voor ons een wine & diner beleving geworden!

Gegeten op 5 maart 2016

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Boeking via IENS gemaakt en gekozen voor het IENS menu. Betoverend voorgerecht. St. Jakobsschelpen met gamba's geserveerd met een heerlijke saus. Bord was bijzonder mooi opgemaakt! Bijna ster-waardig. Hoofdgerecht was een mooi stuk lamsvlees met groente en Italiaanse kruiden. Nagerecht Italiaanse apfelstrudel met ijs. De wijn was bijzonder. MONTERÉ, RIPASSO VALPOLICELLA SUPERIORE! Bewust met hoofdletters. De eigenaar had nog een fles gold label staan. Inderdaad...had. Goddelijke wijn!! Na afloop met de trotse eigenaar gekeken naar waar hij een Italiaanse wijnbar gaat bouwen. Nog een stukje Utrecht wat Italiaans gaat worden. La Cantina di David is wat mij betreft een aanrader!

Gegeten op 20 februari 2016

janmiltenburg

Op de website staat 'voel je thuis'. Dat hebben we ervaren deze avond! Compliment. Een start met vittelo tonato. Heerlijk fijn gesneden met voortreffelijke truffelsaus. Wijnadvies was top! Heerlijke Italiaanse (droge) witte wijn. Als hoofdgerecht namen we de hertenbiefstuk. De stoofpeertjes die geserveerd werden waren heerlijk (uit grootmoeders keuken ;-) De biefstuk was heerlijk mals. Rode wijn, Spaanse, heerlijk. Passend. Het slot op de avond was het kaasplankje met een glaasje (oude) port. Heerlijk genoten! En..makkelijk aan te rijden, gratis parkeren (nog net niet op de stoep), mooi pand, gastvrij en .... goede keuken.

We'll be BACK!!

Gegeten op 20 november 2015

Via online reservering

Deze avond stond in het teken van het afstuderen van zoon Rick. Om die reden samen met zijn tweelingbroer, vader, moeder, stiefmoeder, stiefvader, vriend en vriendin te vieren bij Delice. We hebben genoten van een verrassend lekkere, nieuwe kaart! Het voorgerecht was puur, smakelijk en eigenlijk ook een heerlijke sensatie. Het hoofdgerecht vond ik bizar bijzonder. Tong in een saus op een bedje van ...sorry weet ik niet meer. Zacht, vol, smakelijk. De bediening was weer voortreffelijk. Samen met mijn vrouw onze tafeldame geadopteerd. Ik begrijp steeds meer dat het zaak is om van tevoren te reserveren bij Delice. Blijft een aanrader!

Gegeten op 23 januari 2015

Via online reservering

Met twee gasten genoten van een 4-gangen diner (nieuwe stijl). Na bijzondere amuse (witvis) tonijn. Mooie smaken en als schilderijtjes opgemaakt. Vervolgen patrijs. Enorm lekker. Mals, goed op smaak. Daarna black angus. Geen woorden voor. Briljant lekker. Nagerecht sloeg in door de milkshake van koffie. Nog nooit gegeten. Afsluitend, passende wijnen die (weer) met passie aangekondigd werden. Tot snel!

Gegeten op 27 november 2014

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk gegeten en gedronken met vier personen. Het blijft altijd weer een traktatie om bij de Nonnerie aan tafel te mogen zitten. Perfecte smaken, mooi opgemaakt, goed en deskundig uitgeserveerd. Het wijnarrangement maakte het helemaal af!!! Goede tot zeer goede match en... met passie uitgelegd waarom de wijn zo goed paste bij het gerecht.