van janmiltenburg

Via online reservering

Deze avond stond in het teken van het afstuderen van zoon Rick. Om die reden samen met zijn tweelingbroer, vader, moeder, stiefmoeder, stiefvader, vriend en vriendin te vieren bij Delice. We hebben genoten van een verrassend lekkere, nieuwe kaart! Het voorgerecht was puur, smakelijk en eigenlijk ook een heerlijke sensatie. Het hoofdgerecht vond ik bizar bijzonder. Tong in een saus op een bedje van ...sorry weet ik niet meer. Zacht, vol, smakelijk. De bediening was weer voortreffelijk. Samen met mijn vrouw onze tafeldame geadopteerd. Ik begrijp steeds meer dat het zaak is om van tevoren te reserveren bij Delice. Blijft een aanrader!

Gegeten op 23 januari 2015

Via online reservering

Met twee gasten genoten van een 4-gangen diner (nieuwe stijl). Na bijzondere amuse (witvis) tonijn. Mooie smaken en als schilderijtjes opgemaakt. Vervolgen patrijs. Enorm lekker. Mals, goed op smaak. Daarna black angus. Geen woorden voor. Briljant lekker. Nagerecht sloeg in door de milkshake van koffie. Nog nooit gegeten. Afsluitend, passende wijnen die (weer) met passie aangekondigd werden. Tot snel!

Gegeten op 27 november 2014

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk gegeten en gedronken met vier personen. Het blijft altijd weer een traktatie om bij de Nonnerie aan tafel te mogen zitten. Perfecte smaken, mooi opgemaakt, goed en deskundig uitgeserveerd. Het wijnarrangement maakte het helemaal af!!! Goede tot zeer goede match en... met passie uitgelegd waarom de wijn zo goed paste bij het gerecht.