Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Lilianne-111

Lilianne-111

We aten tarbot. Die vis kom je nauwelijks op menukaarten tegen. Hier ook niet, maar in de vitrine van de viswinkel trok 'ie meteen onze aandacht en zonder eerst over de prijs te praten, hebben we hem besteld. De vis was perfect klaargemaakt. Precies gaar en nog lekker stevig. De inrichting is er goed en netjes, zonder poespas. Attente bediening en de prijs viel ons best mee. Lekker wandelen op het brede strand, zeewind door je haar en dan lekker eten. Voor liefhebbers van vis is 't Vissershuys een aanrader. Weer een terugkomadres ontdekt.

Gegeten op 2 november 2014

Lilianne-111

We waren er op een koude dag en we genoten van een fijne lunch in de serre. Fijn uitzicht op het plein bij de kerk. De omelet was heel lekker en betaalbaar. Lekker snel op tafel Daar zou ik 's avonds ook binnen stappen.

Gegeten op 21 maart 2013

Lilianne-111

We hadden het 12-gangenmenu met wijnarrangement besteld en dat was ronduit heerlijk. Van de 12 gerechten (exclusief amuses) waren er kleine kunstwerkjes bij. Echt een verwennerij! De wijnkeuze was verrassend. Wijn die je niet zo snel zelf zou kopen (vanwege de onbekendheid, misschien) maar die goed paste bij de gerechten op tafel. En weer troffen we personeel dat net als wij lol in eten en drinken hebben en die ook uitstralen, zolang je er maar even naar vraagt. Achteraf schaamden we ons er een beetje voor dat we er van half zeven tot kwart voor twee zijn blijven hangen. Maar het was zo leuk.

Gegeten op 20 maart 2013

Lilianne-111

We kwamen er na een borrel met 9 personen. Een van ons was vooraf gaan kijken of er plaats was. Het was etenstijd en met zijn negenen heb je dan al gauw een probleem. Maar er was plaats, er werd met tafels geschoven en ik zat aan het hoofd. Het werden pizza's en die smaakten goed. Niet te vet, wat zo vaak gebeurt. De prijzen zijn okay en de bediening is er vlot en vriendelijk.

Gegeten op 15 maart 2013

• Uitstekend

• Uitstekend

Natuurlijk was het eten bij De Keuken van Os en Peper prima. Waar ik me op had ingesteld is ruim bewaarheid geworden. Het menu met 8 gerechten was een verassing van smaken. Wat me opviel was de voortreffelijke bediening; vanaf de binnenkomst tot en met het vertrek werd de deur letterlijk voor ons opengehouden. En tussendoor viel positief op dat het personeel dondersgoed wist waarmee het bezig was. Vragen over het eten en de ingrediënten hoefden niet te worden beantwoord vanuit de keuken, wat helaas zo vreselijk vaak voorkomt. Toen we vroegen naar het kruid dat in het zelfgemaakte ijs van een van de gerechten, kwam er uit de keuken iemand met een schoteltje met een stukje van de plant. De Keuken van Os en Peper staat op ons 'terugkomlijstje'.