Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van klootwyk

klootwyk

Wij komen bij Diggels voor een drankje en een bitterbal, voornamelijk in de super achtertuin.
Eten is ok, maar voor de prijs hoef je geen gezelligere alternatieven te laten.
Personeel komt vaak ongeinteresseerd over, een glimlach kost kennelijk geld.

Uitstekend restaurant!
We hebben hier inmiddels 2 keer gegeten en beidde keren was het een zeer aangename avond.
Voor uitgebreid tafelen is dit een uitstekende keus. De gangen worden prima uitgesmeerd over de hele avond en naast amuses wordt er regelmatig gevraagd of je nog een broodje wilt.
Binnen is het zeer sfeervol aangekleed. Een aanrader, hier komen we nog vaker!

Gegeten op 7 december 2013

klootwyk

Recent hebben we hier met 2 personen voor het eerst gegeten.
De laatste keer dat we hier waren zat er nog een griek, nu dus een Thai. In het verleden hebben we al meerdere keren bij de afhaal gehaald, nu hebben ze dus een restaurant. Leuk dus om een nieuwe keuken in Oud-Beijerland te hebben, eetcafe achtige keukens met meer van hetzelfde zijn er al ruim voldoende in ons dorp.
De kaart is niet heel uitgebreid maar de voorgerechten en hoofdgerechten die we besteld hebben waren uitstekend van smaak. Prijzen zijn zeer redelijk en de porties zijn ruim voldoende. Vriendelijke eigenaar ook. Het interieur is OK, niet bijzonder maar ook niet ongezellig. Het eten is voor ons het belangrijkste en dat is in orde.
Aanwinst voor Oud-Beijerland.

Gegeten op 3 mei 2013

• Uitstekend

gisteren voor het eerst in dit nieuwe restaurant gaan eten. Wij hebben het vier gangen menu genomen. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en de hoeveelheid was ook dik in orde voor de wat grotere eter. De prijzen zijn dan ietwat boven gemiddeld maar daar staat een goede kwaliteit voor in de plaats. Wij komen zeker terug hier.

• Slecht

• Slecht

Alweer een tijdje geleden hier gegeten. Speciaal voor de beren gekozen, omdat we met de kinderen waren die op tijd naar bed moesten. We hadden o.a. een lasagne besteld.
Na (veel te) lang wachten werd uiteindelijk het eten geserveerd. De lasagne was helaas deels nog bevroren.
Hier komen we niet snel terug.

• Matig

• Matig

Recentelijk hier gegeten. De smaak van het eten houdt niet over, ik vond het niet voldoende om nog een keer terug te komen.
Wel een leuke en rustige lokatie.

• Goed

• Goed

Hier tijdens onze vakantie 2 keer gegeten, een keer lunch, een keer 's avonds.
Het vegetarische gerecht en de lasagne was lekker.
Tijdens de lunch had een van onze kinderen poffertjes.
Deze heb ik zelf verder opgegeten omdat ze niet meer hoefde. Deze waren echter van rubber. Na afloop werd gevraagd of alles naar wens was. We hebben een gratis kopje koffie gekregen vanwege de poffertjes. Ook konden we nog iets anders bestellen maar dat was niet meer nodig omdat m'n dochter toch geen honger meer had.

• Uitstekend

Afgelopen week hier wezen eten, omdat de pizza op vakantiepark Hunzedal op z'n zachtst gezegd matig was.
Aangenaam verrast. In een leuke ambiance beidden een pizza besteld, die erg smaakvol waren.
Drankprijzen zijn heel acceptabel (witbier 2,50) en ook de toetjes zijn bovengemiddeld groot en goed van smaak.
Aanrader om hier te eten.