Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Kevin1975

Kevin1975

Leuk en populair eetcafé inclusief een knusse binnentuin waar je ook kunt eten als het mooi weer is. Vriendelijke, betrokken en snelle bediening. Beetje een huiskamer interieur, gezellig. Leuke kaart met voldoende keuze in de vorm van een tabloid krant. De Serrano kroketjes heerlijk, de risotto ook alleen de vulling mocht wat rijker, alleen de garnalen waren niet lekker sappig maar te taai, varkenshaas prima en heerlijke frieten. Verder hebben we hier lekker ontspannen gegeten.

Gegeten op 31 juli 2013

Kevin1975

Bij Pollevie hebben we genoten van de Iens DinerDeal. Heerlijke gerechten, een proeverij eigenlijk en zeer mooi gepresenteerd! In een gezellige, ongedwongen ambiance. De bediening was zeer vriendelijk en informeel. Ik voelde me zeer op mijn gemak. We hebben gekozen voor een begeleiding van het diner met mooie wijnen per glas. Veel keuze van wijn per glas geschreven op een krijtbord voor iedereen in de ruimte te zien. Dus dat gaf aan de gerechten een extra dimensie. Ook leuk dat de kaart wordt gepresenteerd op een iPad! Weer eens wat anders!

Gegeten op 7 maart 2013

Kevin1975

Samen met vrienden hebben we hier een gezellige avond gehad. De dames gingen bij voorbaat al voor de Tiramisu, maar eerst maar een beginnen. Bij binnenkomst hoorden we de Italianen al praten vanuit de open keuken, dat zorgde al voor een bepaalde sfeer. We begonnen met spaghetti met knoflook, pepers en olijfolie vooraf. Heerlijk! De verschillende hoofdgerechten waren prima van smaak en ruime porties. Uiteraard het genoemde dessert en dat viel ook in de smaak. Helaas ging eea gepaard met fouten van de, overigens vriendelijke, bediening. Helaas werden er bij het voor- en hoofdgerecht niet bestelde gerechten geserveerd. Dit werd wel snel gecorrigeerd maar jammer dat niet iedereen tegelijk met eten kon beginnen. Het helpt om bestellingen te noteren om dergelijke fouten te voorkomen, hopelijk is dit bij een volgend bezoek wat beter verzorgd. Voor de rest een prima aangename avond.

Gegeten op 14 juni 2013

Kevin1975

Samen met mijn collega's hier een gezellige avond gehad. Onbeperkt tapas eten, ongeveer hetzelfde als all you can eat sushi & grill concept maar dan met tapas in de ruimste zin van het woord. De tapas waren prima van smaak, geen hoogvliegers maar wel lekker, en wanneer je na zo'n avond niet genoeg gegeten hebt; eigen schuld. De bediening was vriendelijk en snel, ruime keuze, gezellige sfeer. Ook prima voor wat grotere gezelschappen. We zullen ongetwijfeld nog eens hier eten. Prima.

Gegeten op 23 juli 2013

Kevin1975

Zonder reservering naar binnen, net op tijd, na een half uur waren alle tafels bezet. We kwamen voor pizza en die was echt heerlijk. Mooie geur en kleur, de pizza was prima belegd met verse ingrediënten en geurige oregano. Vooraf ook nog een mooi gepresenteerde en heerlijk salade caprese genuttigd. Dit alles voor een mooie prijs in een knus en gezellig interieur. Ook de dames in de bediening zijn vriendelijk, zelfverzekerd en professioneel.

Gegeten op 11 juli 2013

Kevin1975

Mooie industriële look bij Dudok Tilburg. Het diner smaakte prima, de Spaanse ham, niet van de kaart, maar van het krijtbord met de daggerechten is een aanrader. Verder een aardige kaart, en ook kaas ipv zoet behoort tot de mogelijkheden. Helaas ligt Dudok niet bepaald "in de loop" waardoor het op donderdag, toch wel een goede "uit" avond in Tilburg, niet bepaald gezellig druk was maar eerder wat stilletjes. De bediening is vriendelijk maar kan zeker nog wat training gebruiken zodat men weet wat ze op tafel zetten en daarbij denken aan extra verkoop, al is het maar een volgende ronde drank bij het eten. Vragen staat vrij en levert over het algemeen ook wat op.

Gegeten op 13 juni 2013

Kevin1975

We hebben ook, tijdens ons 2e bezoek in korte tijd, weer genoten van al het lekkers wat de zeer gastvrije medewerkers van Zaher op tafel toveren. Zeer ontspannen hebben we geproefd van een kennismakingsmenu van allerlei gerechten uit de verrassende Afghaanse keuken, het eten smaakt en geurt heerlijk. De gerechten blijven verschoond van dure ingrediënten, waarmee je dus ook heerlijk eten kunt bereiden. Daardoor is de prijs voor een diner ook heel aantrekkelijk. Al met al een zeer fijn restaurant, een aanwinst voor Den Bosch voor gasten die ook eens iets anders willen proberen.

Gegeten op 23 juni 2013

Kevin1975

Heerlijk gegeten bij Prince Of India! Combinatie van verschillende gerechten is een aanrader met kip, lam. Ruime keuze in de gerechten, ook voor vegetariers. Vriendelijke bediening. Knus restaurant, sinds de opening waarschijnlijk nooit veranderd en dan geeft dit restaurant dan ook weer z'n charme. Geen poespas, maar gewoon lekker Indiaas eten.

Gegeten op 5 januari 2013

Kevin1975

We zijn hier toevallig terecht gekomen, dat is goed uitgepakt. Heerlijk gegeten hier. Kleine kaart, maar voor een ieder was wils. Mooi om te zien dat deze kaart ook om de zoveel maanden wisselt. Dan weet je dat de keuken kan varieren en van de seizoenen gebruik maakt. Dat is dan ook te zien, ere staat een vakman in de keuken. Presentatie en smaken zeer goed, bediening informeel vriendelijk en goed (Maar zorg wel dat iedereen ook weet wat je schenkt en bij welke gerechten dit kan passen.) We komen zeker terug. Naar onze mening terecht een topper.

Gegeten op 26 oktober 2012

Kevin1975

Het was kort maar krachtig. Zeer gezellig en warm restaurant. Zeer vriendelijke, snelle en attente bediening. We hadden een uurtje, voordat we richting de voorstelling Soldaat van Oranje gingen, en dat werd prima ingevuld door deze Eeterij. Lekker gegeten, het was tijd voor wild. Eend en hert in dit geval. Heerlijk gebakken met een lekkere jus en garnituur, enige -puntje was dat de borden koud waren, warm zou net dat beetje extra geven. Ook de rode huiswijn was heerlijk. Mooie variatie in de keuze aan gerechten en wijnen. Prima daar!

Gegeten op 13 december 2012