a TripAdvisor company

van Romeoj

Via online reservering

Hippe tent, echter het eten is niet goed. De uiensoep is 1 massa uien en de steak was vrij taai (ook bij de andere tafelgenoten). De bediening is vriendelijk, maar liet wel wat steken vallen. De door ons bestelde mandjes brood hebben we nooit gezien. Op een gegeven moment had de bediening geen tijd voor het opnemen van een bestelling. Uiteindelijk hebben we maar bij de bar besteld. We komen hier niet meer terug voor het eten.

Gegeten op 1 april 2016

• Matig

• Matig

De ontvangst in het mooi gelegen landhuis was hartelijk. Het eten (wij maakten gebruik van het "Dining with the stars"-menu) was goed, maar niet meer dan dat. Bijzondere smaakcombinaties ontbraken, op het toetje en de daaraan voorafgaande amuse na. Voor wat de wijn betreft hadden wij een "BOB"-arrangement besteld. Dat was volgens de ober geen probleem. Helaas kregen wij bij een paar gerechten en wijnen geen uitleg. Bij het afrekenen bleek een volledig wijnarrangement te zijn berekend. De ober vertelde ons dat hij zelf had besloten om meer in te schenken dan de "BOB"-hoeveelheden. Hiermee gingen wij niet akkoord. De manager had als verklaring dat de ober uit Zeeland kwam! Met zichtbare ergenis werd de rekening alsnog aangepast. De wijze waarop getuigt van weinig klantvriendelijkheid en is een sterrenrestaurant onwaardig. Wij komen hier niet meer terug.