van week

• Recensies in de laatste twee jaar

We had a nice table in traas . sunny day with nice service & real taste of food .
nice music and good view .
good price also .

Gegeten op 5 september 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Verrassingsetentje waar we absoluut geen spijt van hebben. We waren vroeg en het was niet druk. Keuze uit meer dan genoeg tapa's. Zeker ook de kaart niet "vergeten", want hier staan ook overheerlijke gerechten van uitstekende kwaliteit op. Eigenaar bescheiden, absoluut niet opdringerig. Uitstekende wijn. Hier komen we zeer zeker nog eens terug.

Gegeten op 12 februari 2013

• Uitstekend

Al meerdere malen heerlijk gegeten bij El Olivo ! In kleine en grote gezelschappen! De heerlijkheid begint al bij het binnen komen in dit fantastische romantische restaurant, met gezellige inrichting. Bij het starten van ons verblijf kun je aan geven of je a la carte wil gaan of de stoute schoenen aan trekt en je laat verrassen door de chef en sommeliers en hoeveel tapas je wenst te nuttigen! Bij alle tapas wordt veel verteld over de wijnen en over de gerechten en indien dit niet voldoende is mag je altijd vragen stellen en wordt er altijd met veel plezier en enthousiasme uitleg gegeven. Water ontbreekt nooit en wordt ook altijd aangeboden en net als de wijnen uitgeschonken voor je. Prijs kwaliteit zijn de verhoudingen perfect, en krijg je waar voor je geld! Wij kunnen niet wachten om snel weer in de watten gelegd te worden bij EL OLIVO !!

IENS bestaat 15 jaar!