Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Jaar

Jaar

De pizza’s zijn smaakvol, vooral de pizza met buffelricotta, en ook de wijnen (behalve de huiswijn) zijn lekker.
Helaas is de bediening helemaal niet alert, vrij kortaf en ook niet echt kundig.
Zo kregen we verkeerde wijn ingeschonken en de aanpassing op een van de pizza’s was ook vergeten.

Jaar

Laatst voor een drankje bij Nrc geweest. Er hangt een gezellige en ongedwongen sfeer.
Heerlijke wijnen, vooral de Aix rose die nu als zomerwijn op de kaart staat. Als hapje is de garnalenkroket met limoenmayonaise zeer aan te raden.

Jaar

Heerlijk buiten gegeten bij Spaghettata.
Attente bediening die je ook zeker de tijd geeft om rustig te zitten en het menu te bekijken.
De linguine met zeevruchten is heerlijk en ook de panna cotta als desserts is de moeite waard. De wijnen zijn goed en niet te prijzig.

• Redelijk

• Redelijk

Restaurant ziet er op het eerste gezicht wat rommelig uit. Ook de menukaart staat bol van spellingsfouten, wellicht omdat het personeel geen Nederlands spreekt?
Het eten, echter, is met veel zorg en smaak bereid. Opmaak ziet er netjes en aantrekkelijk uit. De Nero D'avola die we bij de gerechten dronken was erg lekker.

Ik kom hier zeker een keer terug!