van Foodie12

Foodie12
  • Recensies in de laatste twee jaar

• Redelijk

Gisteravond hier met mijn ouders gegeten na positieve verhalen op het internet. De aankleding is mooi en alles is goed aangekleed. We waren met zijn 3en en wilden graag wat gerechten delen, maar bij het delen van een hoofdgerecht moet je EUR 10 extra betalen. War dan wel weer kan is 2 hoofdgerechten en 2 bij-of voorgerechten, dan vervalt de "boete" van EUR10. Raar vind ik dat je geen gerechten mag delen en niet heel Indisch! Bovendien is het vreemd dat enkele bijgerechten sates zijn en die mag je alleen bij een hoofgerecht bestellen. Het eten (ikan sempol, atam singgang, sate ayam en aneka laut ilit) was erg lekker, maar de porties erg groot. Dit waren 2 hoofdgerechten, een bijgerecht en een voorgerecht. Wij kregen dit met zijn 3en niet op en vroegen of we het overgebleven eten mee mochten nemen naar huis. Tot onze verbazing is dit niet mogelijk bij Blauw. De serveersters probeerden alles uit te leggen en te verdedigen (delen niet mogelijk, geen eten meenemen), maar wij vonden dit alledrie wel enigszins vreemd. waarom maken ze ook de porties dan zo groot. Ik denk dat ze heel veel eten weg moeten gooien elke dag, zonde! Kortom, het eten was lekker, maar alle hoofd-en bijregels maken dit dat ik hier niet meer terug wil komen. jammer.

IENS bestaat 15 jaar!