Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Rameiny

Rameiny

• Goed

• Goed

Ik heb hier nu 3 keer gegeten. De eerste keer was het uitstekend, de tweede keer was het goed en de derde keer redelijk. Gemiddeld dus goed, maar wel een afglijdende schaal. Vooral de afwezigheid van de voormalige gastheer is een groot gemis voor dit restaurant. Het eten is overigens nog steeds voorttreffelijk. Maar de service en de sfeer lopen achteruit.

Rameiny

• Uitstekend

• Uitstekend

Gegeten op 2 juni met 2 personen. We waren afgegaan op de zeer hoge recensies. Nou, die zijn absoluut niet overdreven.

Het belangrijkste van een restaurant is natuurlijk het eten. Le Gong krijgt zonder twijfel een 10. Fantastisch, zowel de sate vooraf als de gerechten van het buffet. Het is zo lekker dat je in de verleiding komt om steeds weer wat bij te halen waardoor je snel teveel eet. Dat wordt dus weer flink trainen om de extra kilo's er weer af te krijgen. Maar het was het zeker waard.

De service is uitstekend en er wordt goed uitleg gegeven over de diverse gerechten.

De sfeer is heel gemoedelijk en gezellig. Echt gastvrij.

En de prijs is ongelofelijk. Zo lekker eten met zoveel keuze en dan ook nog gratis bijscheppen. De lage prijs schijnt een tijdelijke openingsactie te zijn. Maar ook als het duurder wordt, zullen we hier zeker nog vaak terugkomen.