van dineandwrite

• Recensies in de laatste twee jaar

Bijzonder aangename avond bij dit restaurant beleeft met mijn vriendin. Ze hebben hier geen menukaart maar er wordt gekookt bij de fles wijn die je besteld. Wij kozen een Demeter wijn uit de Rhone. Lekker kruidig en krachtig zoals we hem graag hebben. De gerechten die erbij kwamen waren matchten goed met de wijn. Vooraf een lekkere boeren pate daarna lamsbout en als dessert Limburgse kaasjes. Het water was hier gratis en de bediening allervriendelijks. Niets dan lof over dit kleine restaurantje.

Gegeten op 4 augustus 2012

• Uitstekend

Prachtige plek in het Limburgse heuvelland met erge aangename biologische gerechten.
De vriendelijke en jonge bediening is niet "gepokt en gemazzeld" in de horeca maar aardig en onbevangen. Vergeet vooral niet te genieten van het prachtige uitzicht op het terras.

• Uitstekend

Eén van die plekjes waar Maastricht volgens mij trots op mag zijn. Een exelente keuken waar gewerkt wordt met heerlijke verse produkten uit zee en van het land. Alles is een verrassing zo ook het menu. Ertg aardige bediening. We hebben genoten!!!

• Uitstekend

Een herberg in optima forma. De eigenaar in de keuken kookt om je vingers bij af te likken. Erg vriendelijke bediening die goed aangestuurd wordt door de eigenaresse. En alles zeer betaalbaar. B.V. Voogerecht, hoofdgerecht, dessert met een grote fles water met een paar speciaal biertjes voor 2 personen 80 euro. Een adres om terug te komen.

• Uitstekend

Alweer een poosje geleden dat we hier hebben gegeten maar we praten nog vaak over de fantastische keuken van het Roxy's team. Een aanrader. Binnen kort komen we graag weer.

IENS bestaat 15 jaar!