Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Ramon14

• Slecht

• Slecht

Voor het eerst sinds jaren weer bij de Watersport geweest. Hoewel het Hemelvaart was waren er slechts 3 tafels bezet (achteraf gelukkig). Ronduit teleurstellend eten: Uiensoep was verdacht wit van kleur en inderdaad smakeloos. De tomatensoep die werd geadviseerd voor de kinderen was veel te sterk gepeperd - ook voor volwassenen niet te eten. Salade met tonijnspiesjes was ronduit verdacht, de saté bestond uit drie kleine prikkertjes droog vlees. Van voldoende kwaliteit waren de lever en tournedos (hoewel doorbakken in plaats van de bestelde medium-rare) In een tent als de watersport verwacht ik geen culinaire hoogstandjes, maar wel met aandacht gekookte maaltijden. Eigenlijk was alleen het eten uit de frituur voor de kinderen van voldoende kwaliteit Zo veel culinaire onkunde kon zelfs met de vriendelijke bediening niet worden gecompenseerd. Al helemaal niet gezien het prijsniveau waardoor je op zijn minst enige kookvaardigheid zou verwachten. Bij de watersport beperk ik mij in de toekomst tot een drankje op het terras.

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk gelunchd.

Zeilbootje letterlijk aan het terras gelegd en vervolgens verassend lekker gegeten.

Prima oesters, gamba's zelfs de tosti's voor de kids waren met zorg bereid. De bediening is inderdaad soms informeel; ik vond dat heel prettig gezien de setting op het terras.

Prijstechnisch in lijn met wat je krijgt; dit liever dan voor een tientje minder cafetariavoedsel geserveerd krijgen (ook dat kan in Heeg).