van mo_21

mo_21
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb gister voor de 2de keer gegeten bij El Olivo. We waren met z'n 5-en en we hadden wat te vieren, daar we onze diploma's op zak hebben. We twijfelden eerst of El Olivo de geschikte locatie was om een feestje te vieren maar het overtrof wer-ke-lijk al onze verwachtingen!

We kwamen binnen en werden al glimlachend ontvangen. De gastheer stond ons vriendelijk te woord en al binnen 5 minuten stonden onze drankjes op tafel. Daarna hebben we de tapas menu genomen en ze haalden de vleestapa's eruit en vervingen die door vistapa's.

Nadat we de tapas hadden binnengewerkt bleven we nog zeker 2 uur (!) zitten zonder dat we het door hadden. De sfeer was geweldig!

Jongens bedankt voor de topavond, we hebben uitgebreid genoten van onze feestje.

Tot gauw!

mo_21
  • Recensies in de laatste twee jaar

• Uitstekend

Ik ben gister wezen eten bij el olivo met mij vriendin en het was al top geregeld vanaf het begin! We liepen binnen en werden warm verwelkomd in het restaurant door de gastheer en we kregen al snel de kaarten en de drankjes die we hadden besteld. We hebben gevraagd of we buiten konden plaatsnemen op het terrasje en dat was mogelijk!

Nadat we een tijdje de kaart hadden ingezien, die overigens rijk was gevuld met verschillende spaanse gerechten, hebben we gekozen voor de 3 gangen menu. De knoflooksoep was wel wat minder maar de paëlla was top! Daarnaast kregen we nog een mediterriaans ijs met fruit als toetje.

We hebben genoten van ons etentje bij el olivo; de sfeer, muziek, eten en het zonnetje bezorgde ons een geweldige avond! Wij komen zeker terug!

Mohamed

IENS bestaat 15 jaar!