van MsZes1234

MsZes1234
  • Recensies in de laatste twee jaar

• Matig

Paar weken geleden gegeten met een vriendin, zag er veelbelovend uit en de benaming 'puur' schept hoge verwachtingen. Bediening is vriendelijk maar zeker niet hartelijk. Bij binnenkomst werden we welkom geheten door een man die te graag te veel grapjes maakte. Ik voelde mij daarom opgelaten en hoopte vurig dat we niet de hele avond 'leuk' moesten gaan doen. Gelukkig kregen we daarna andere bediening. Voorgerecht (kip met sinaasappelsaus) was erg droog, veel en de saus moest je met een vergrootglas zoeken. Ik had graag zout op tafel gehad maar dat kon alleen worden aangeleverd met een serveerster ernaast. De combinatie vond ik wel erg geslaagd. Hoofdgerecht was heerlijk. Echter, ook voor ons twee was een puntzakje friet echt te weinig. De saus en groenten bij Black Angus waren heerlijk. Al met al tot daar aan toe prima. Ik vond de geserveerde wijnen ook passend, ook al vond ik dat er weinig werd ingeschonken. Het meest tegenvallend was eigenlijk dat je je als gast niet in de watten voelt gelegd. Er wordt een mandje brood geserveerd, maar achteraf blijkt dat je hier bijna 5 euro voor hebt betaald. Kraanwater kan niet geserveerd worden, oke, maar een fles water voor 5 euro (die je met tegenzin opdrinkt) is weer het andere uiterste. 80 euro voor een avond die niet uitblonk in gastvrijheid en verwennerij vind ik hoe dan ook een hoop geld. Geen wonder dat alleen de beste horecazaken overleven, en misschien is dat ook wel prima zo.

IENS bestaat 15 jaar!