van Proever19240

• Redelijk

Dat redelijk slaat er vooralsnog alleen op dat ik vind dat dit restaurant niet in de provincie Noord-Brabant moet worden ingedeeld maar in Zuid-Holland. Je mag dit commentaar van mij verwijderen, ik wil jullie er eigenlijk alleen maar op attenderen dat het in een verkeerde provincie staat gerangschikt, verander dat en gooi mijn verhaal er dan maar uit.

• Redelijk

Ach, als je met de trein moet en snel even een hap wilt eten, dan kun je best terecht. De bediening is niet onnozel, zoals iemand schreef, vriendelijk en correct, met een normale kennis van zaken, maar niet echt betrokken. Ik heb er alleen een portie kaas gegeten. Ik vind het een voorbeeld van \"net niet.\" Beetje oubollig, dat ze van mij een redelijke waardering krijgen danken ze mede aan het terras dat dit tentje in de zomer nog enige gezelligheid biedt. Maar in de winter zal ik hier niet gauw binnenkomen, misschien is het dan wel gesloten ook, het zou mij niets verbazen.

• Uitstekend

Men is inderdaad erg vriendelijk!! Bij de tosit\'s met ham en kaas hebben ze niet de nogal traditionele en saaie ketchup die meestal niet eens lekker is, maar een huisgemaakte saus die werkelijk tongstrelend is. De laatste keer dat ik er naar binnen wou verbaasde ik me, ik mocht niet naar binnen, het was \"besloten!!.\" Het lijkt mij nogal klein daar binnen, dus voor bruiloften en partijen lijkt de locatie me niet zo geschikt. Maar alle andere keren dat ik daar kwam was het prima, perfect personeel, lekkere dingen en bij mooi weer een ontzettend gezellig terras, vlakbij het Centraal Station.

• Uitstekend

Mijn familie en ik zijn afgegaan op alle positieve recensies en we zijn niet bedrogen uitgekomen, We belden op het laatste moment, het was al bijna vol en toch kregen we een prachtige tafel. De ontvangst door een serveerster was bijzonder gastvrij. En wat een heerlijk eten en wat een perfecte professionele en hartelijke bediening door Michael. Ik kan het iedereen aanbevelen, maar reserveren is een must, daar zijn we voor gewaarschuwd, dat we er nu in kwamen was pure mazzel.

• Matig

Ik twijfelde tussen redelijk en matig. Ik heb hier alleen een tosti gegeten, die was wel goed, maar het duurde te lang voordat ik die kreeg en de bediening kon wel iets professioneler en vriendelijker zijn.

• Redelijk

Dit wordt aangeduid als Eetcaé, maar sorry hoor, qua inrichting heeft het meer van een kroeg weg. Ik heb hier zelf alleen wat gedronken, maar of ik hier zou eten betwijfel ik, als ik echt een maaltijd wil willen gebruiken betwijfel ik of de sfeer daar wel naar is. Een beetje uitstraling zou geen kwaad kunnen aks dit een eetcafé moet voorstellen.

• Goed

Ik at voor het eerst Turks. Dit restaurant was me aan alle kanten aanbevolen. Ik vond dit een heel gezellig restaurant dat prima loopt, op deze donderdagavond was het gezellig druk, de bediening was rustig, deskundig en vriendelijk, het eten was prima, niet overdreven duur maar heel lekker. De ambiance.is typisch Turks en dat oogt heel gezellig. Waarom krijgen ze dan geen uitstekend, zult u zich nu wel afvragen. Men had op verschillende momenten de autentieke Turkse muziek net iets te hard staan en dat vond ik een minpunt. Omdat dit niet de hele tijd zo was- er waren ook een aantal momenten dat het normale achtergrondmuziek was-verdienen ze volgens mij wel een goede beoordeling, want de sfeer in dit restaurant is heel goed. Ik vind het een aanrader, het heerlijke Turkse brood was een streling voor mijn tong, echt heerlijk, de kruidenboter was er heel lekker op, maar al heb ik het zelf MET kruidenboter gegeten, volgens mij zou het zonder ook best kunnen. Kwestie van smaak.

• Redelijk

Het is maar net waar je voor gaat. De bediening is correct, het eten is eenvoudig en lekker. Voor een snelle gewone hap in informele sfeer is dit een prima restaurant, culinaire hoogstandjes moet je hier niet verwachten.

• Goed

Dit restaurant is gevestigd in Hotel Royal York. Afgezien van Mexicaans eten is er ook een beperkte keuze in andersoortige gerechten. Het personeel is zeer vriendelijk en absoluut zeer bekwaam,, maar is nog niet helemaal gewend aan de overgang van bistro naar Mexicaan. Als dat gelukt is- ik kom er zeker nog eens terug, al woon ik er ver vandaan- verdient de Mexicaan wel een uitstekende beoordeling. Overigens is het eten ontzettend lekker en de prijs is normaal.

• Uitstekend

Geweldig lekker eten en een bijzonder gastvrije benadering in een klein en uiterst sfeervol restaurant in het centrum van Winschoten. De dame die mij bediende, vermoedelijk de eigenares van het restaurantf, lijkt mij iemand met een grote mensenkennis en ze komt op mij over als een uitstekende vakvrouw. Het is niet goedkoop, maar je krijgt gegarandeerd waar voor je geld en daar gaat het uiteindelijk om.

IENS bestaat 15 jaar!