van jasjes

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik vind dit de aller lekkerste all you can eat sushi die ik ken en ik heb er toch zeker bij 6 gegeten. De service is niet altijd even goed, maar voor het eten kom ik hier vaak!

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier vaker gegeten en het is nogal wisselend. Soms vind ik het erg lekker en een andere keer is het eten best wel flauw. Bediening is aardig, maar ook erg vergeetachtig. Ik en een vriendin waren een tijdje aan het wachten op het eten en wat bleek, ze waren ons eten helemaal vergeten! Wel kregen we een drankje aangeboden voor het wachten en was het niet heel erg omdat we toch fijn aan het luisteren waren naar de dj bij Noorderlicht

• Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker gegeten met mijn familie! De serveersters in kimono's weten perfect wat ze moeten doen en de sushi smelt echt op je tong! Erg duur, maar wel ontzettend lekker!

• Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk. Ik ging hier ook naar de film en men hield hier rekening mee qua tijd, erg fijn!

• Uitstekend

Heel leuk Japans restaurantje. Ik had! de tempura menu en mijn tafelgenoten een sushi en een sashimi menu. Alles was verrukkelijk! Een van de leukste Japanse restaurantjes van Amsterdam!

• Matig

Ik heb een maand geleden mijn vriend meegenomen naar Mitsukuni naar aanleiding van de goede aanbevelingen op iens. Ik vond dat deze echter niet terecht waren en vind een 8,7 ook veel en veel te hoog voor dit restaurantje. We hadden een uitgebreid menu besteld waarvan sommige gerechten redelijk waren, maar andere echt best wel matig. Er zijn echt veel betere Japanners in Amsterdam, dus ik zou hier niet heengaan!

• Uitstekend

Ik kom hier vaak eten en het smaakt altijd prima! Vooral de sabi paneer vind ik altijd geweldig!
Het eten is ook helemaal niet duur en als je wil kan je ook kraanwater krijgen.

IENS bestaat 15 jaar!