van sobel

• Recensies in de laatste twee jaar

Mijn absolute favoriet in gorinchem (tot op heden). Ik ga er graag uit eten, wel het liefst buiten de vakanties omdat de jonge vakantiekrachten in mijn ogen te weinig kennis hebben en vaak met elkaar bezig zijn dan met de gast. Buiten dat om kan je er echt heerlijk eten, fatsoenlijke porties en vol van smaak. Het wil nog wel eens voorkomen dat het wachten wat langer duurt maar ik vind dit persoonlijk niet storend. De locatie van het restaurant (op de hoek bij de grote markt in Gorinchem) is erg goed centraal en is voorzien van een groot terras waarvan een gedeelte overdekt.

Tip: de carpaccio is een aanrader!

• Recensies in de laatste twee jaar

Erg leuk concept, altijd druk en lekkere broodjes. Moet zeggen dat het wel wat aan de prijzige kant is maar zo nu en dan kan dat geen kwaad. Ook leuk dat als je een ice thee besteld je geen standaard liptonglas met een citroentje krijgt maar een leuk glas met echte ijsthee en munt blaadjes erin!

Gegeten op 7 juli 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Je komt binnen in een zeer druk tentje waar iedereen gezellig aan het kletsen is, je word vriendelijk begroet (bij sommige zaken komt dit gespeeld over maar hier echt oprecht) en er staat een klein bakje met tum tum snoepjes op tafel (leuke details), bediening is snel en vriendelijk. Ik had een bagel met carpaccio en deze was verukkelijk, het is wel even wennen met eten zo'n broodje met een gat erin maar dat went vanzelf. Het broodje was daarnaast ook nog eens rijkelijk belegd! Heerlijk!

Gegeten op 11 juni 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Een erg leuk restaurant in het centrum van Valkenburg, warme uitstraling en oprecht vriendelijke bediening, eten was erg goed alsmede de prijs! Ik heb genoten van de heerlijke kipfilet met kerriesaus (hoewel het diepe bord wel wat kundigheid vraagt met eten) en mijn vriendin had een sate. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

• Recensies in de laatste twee jaar

Misschien wel het mooiste pand in gorinchem, maar daar blijft het dan ook bij. Het is mij al meerdere keren voorgekomen dat ik mijn soep op het terras lauw kreeg. Bediening (vaak erg jong) heeft niet altijd de ervaring die je mag verwachten in een restaurant, komt rommelig over. Redelijk prijzig voor wat je krijgt.

• Matig

3 maar gegeten bij Quignon, 1e keer puik!! 2e keer nagerecht vergeten en zeer zeer matige bediening.

3e keer reden om niet meer te gaan, wederom een gerecht vergeten, een ober die duidelijk zijn dag niet had (vloeken achter de bar?) en bij het bestellen van mij biefstuk werd niet gevraagd hoe ik deze wou hebben, omdat ik hem graag doorbakken wil gaf ik dit aan. Vervolgens krijg ik een biefstuk zo rauw als wat.. Teruggestuurd naar de keuken en kreeg vervolgens een schoenzool uit de oven terug (dezelfde biefstuk was in de oven of droge pan gedaan om opnieuw te bakken...)

Geen Quignon meer voor mij..

• Uitstekend

de geplaatste recenties hier verbazen mij nogal. Ik heb er recent heerlijk gegeten! Bediening was top en professioneel, hielden goed in de gaten of gasten niets tekort kwamen. Als voorgerecht heb ik mozzarella op met tomaat en rucola sla en als hoofdgerecht lasagne. Beide gerechten waren heerlijk en ik zat goed vol (een dessert kon er echt niet meer bij). Een ruime keuze aan diverse italiaanse wijnen en over het algemeen een prima prijs voor wat je krijgt.

Het enige nadeel dat ik zou kunnen bedenken is dat wij een tafeltje hadden naast de bar waardoor er best wel wat heen en weer geloop van personeel was.

IENS bestaat 15 jaar!