a TripAdvisor company

van Arthur77

Arthur77

Super restaurant. We hadden een weekendje Veluwe gepland en vonden deze Thai vlak bij ons hotel. Heerlijke gerechten, aanzienlijke porties. Aangezien we nogal van pittig houden hebben we gevraagd de gerechten extra pittig te maken. Dat kostte wel wat overtuigingskracht, maar uiteindelijk was dat wel mogelijk. Bij deze zaak was 'extra pittig' ook echt knallen geblazen, iets wat je lang niet overal krijgt. De serveerster kwam nog wel een keertje controleren of we het echt wel trokken. Goed bedoeld, maar niet nodig, want het was overheerlijk! Een rode curry met ossenhaas om niet te vergeten. Jammer dat het een beetje uit de buurt is, maar we gaan er zeker nog een keer eten.

Gegeten op 18 april 2015

• Slecht

• Slecht

Het eten was redelijk, maar de prijs en service zijn uiterst discutabel. We bestelden twee porties gemengde sateh (16 euro per portie) voor vier personen en moesten * 16 euro! * bijbetalen voor losse couverts! Waarom werd niet duidelijk en vooraf was dit ook niet verteld.

Het eten is er sowieso niet goedkoop, maar transparant zijn ze blijkbaar ook niet. Toen we om opheldering vroegen, volgde een uiterst onvriendelijk verzoek zo snel mogelijk de zaak te verlaten. Heel vreemd en iets dergelijks hebben we in binnen- en buitenland nog nooit eerder meegemaakt.