Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van eerlijk_over_eten

eerlijk_over_eten

Voor de tweede keer een high tea gedaan. Was opnieuw heerlijk, goede service, lekkere verschillende soorten thee die je onbeperkt kon bestellen en fantastische sandwiches. Fijn om hier ook een heel smakelijk hartig hapje te krijgen. Als enige tip zou ik zeggen dat je zelf je high tea hapjes samen mag stellen uit een keuze menu.. Ik vond persoonlijk de scones wat minder.

Gegeten op 14 juli 2013

• Uitstekend

• Uitstekend

Van de week voor de tweede keer gegeten, eerder geweest vlak na de opening en toen zaten er nog wat kinderziektes; personeel wat onervaren etc. maar eten was al prima. Nu was alles perfect; vriendelijk professioneel overkomend personeel, heerlijke pannenkoeken tegen een zeer goede prijs en echt een heel gezellige zaak. Petje af dat jullie het zo goedlopend hebben gekregen! Ik kom er zeker graag nog een keer terug en kan het aan iedereen aanraden.

• Slecht

• Slecht

Zaterdagavond zijn we hier met zijn tweeën gaan eten. Het was slecht: vies en te ongezond. Bij mijn pasta met basilicum, wat normaal toch een vrij overheersende smaak heeft, zijn ze uitgeschoten met de peper. Mijn vriend zijn pizza bestond uit 4 plakjes salami en een pot zout. De bediening was ok en de service ging redelijk snel maar ik, als vrouw, kreeg mijn pasta 5 min later dan mijn vriend, terwijl we maar met zn tweeën waren! Ook plakte de tafel en hadden we geen bierviltjes waardoor we met onze armen de tafel niet wilde aanraken. Dit is echt het slechtste restaurant waar ik ooit heb gegeten.