van Stefke1980

• Redelijk

Het enige echte restaurant in Nieuw Sloten. We hebben hier meerdere keren afgehaald of gegeten. De bediening is prima. Het eten komt snel. Af en toe bieden ze gratis ijs als dessert aan. Op het eten in het restaurant valt weinig aan te merken. Bij het afhalen wisselt het wat. Niet altijd is het even vers en niet altijd is de kroepoek even knapperig. Echt teleurstellend is het ook nooit. Uit gemak komen we daarom af en toe terug.

• Matig

Pas geleden hier een kopje koffie in de zon gedronken. Het was druk, dus het duurde even. De dame van de bediening leek me eerst te negeren, maar uiteindelijk werd ik vriendelijk te woord gestaan en kwamen er excuses voor het lange wachten. Toen ik wilde afrekenen, liep ik naar binnen. Haar collega stond achter de bar. Voordat ik iets kon zeggen, werd ik al afgekapt. Ze was nu bezig met een computer en ze kon nu niet afrekenen. Om haar woorden kracht bij te zetten, legde ze haar wijsvinger op haar mond. Als een schooljuf die een stel kleuters het zwijgen oplegt. Ik heb het geld maar op de bar neergelegd en ben naar buiten gelopen. Ik snap het allemaal best wel als het druk is, maar zo praat je niet tegen je gasten!

• Uitstekend

Wij komen hier minimaal twee keer per maand en vinden dat dit restaurant het lekkerste Thaise eten uit Haarlem heeft! Het eten is om je vingers bij af te likken. De gebakken rijst is heerlijk; evenals vleesgerechten en de vegetarische gerechten. Jammer alleen dat ze geen bami serveren. De lage tafeltjes naast de bar zijn extra gezellig, alleen wat minder comfortabel dan de hoge tafels. De dames van de bediening spreken misschien niet allemaal even goed Nederlands, maar ze zijn altijd vriendelijk en beleefd. Aanrader!

• Slecht

De koffie was lekker. De verse sap en focaccia's waren dit niet. Op het menu werd verse sap beloofd, maar er zat fruit uit de diepvries in. De foccacia's waren droog en lauw. Voor 4,95 per stuk had ik toch meer verwacht. Het pinapparaat was kapot. We moesten dus noodgedwongen naar een geldautomaat. Daarna had het personeel geen kleingeld. Dus we moesten noodgedwongen een vette fooi achterlaten! Nee, wij komen hier niet meer.

IENS bestaat 15 jaar!