van PieterJud

• Recensies in de laatste twee jaar

We hebben gisteravond daar gegeten. Eerst buiten gekeken op de kaart en tot onze blijde verbazing zagen we dat we konden kiezen voor een menu bestaande uit onbeperkt kleine gerechten eten voor een vaste prijs van € 24,50 per persoon. Dat hebben we gedaan. Werkelijk voortreffelijk. We zaten gezellig aan een leuke tafel met uitzicht over het pitoreske Wilhelminaplein. We werden meteen welkom geheten en naar onze tafel begeleidt. Er werd een opname van de drank gedaan en uitgelegd hoe het syteem werkte. Een leuke kaart met een invulformulier waar je per gang 2 gerechten kunt aankruisen. Ik weet niet hoeveel gerechten er wel niet waren, maar onvoorstelbaar veel. Keuze meer dan genoeg. Een heel scala van voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. We hebben daar heerlijk gegeten en onze complimenten gemaakt over het eten. Zelfs de koffie na was nog wel lekker. Dit is voor herhaling vatbaar. Super lekker onbeperkt eten voor een normale prijs. Bedeinign, eten en sefeer is zoals het moet zijn. Wij komen binnenkort terug met onze vrienden uit Bladel.

Gegeten op 4 oktober 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

• Uitstekend

We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Brasserie Snieders in Bladel. Op en top genoten hebben we van de nieuwe Rijmelarijtjes. Je kunt voor een vaste prijs € 24,50 keuze maken uit een groot aanbod van kleine gerechten.(Rijmelarijtes) Deze kun je ONBEPERKT bestellen. Werkelijk een top idee. Elk gerecht smaakte heerlijk en de borden waren prachtig opgemaakt. Voor ons was dit echt een culinair topavondje. Uit eten zoals het moet zijn. Nogmaals hartelijk bedankt voor het heerlijke eten en de fijne ambiance en bediening. Krijgt van ons zeker een vervolg binnenkort.

IENS bestaat 15 jaar!