van stamham

• Recensies in de laatste twee jaar

Verrukkelijk gegeten en zalige wijnen gedronken. Wij eten hier regelmatig en zijn altijd gelukkig met het gebodene. De kok is absoluut topklasse! De borden worden prachtig opgemaakt met verfijnde hapjes. De olijfolie op tafel is één van de lekkerste olies die ik ken. Op de kaas-trolley liggen kazen die je nergens anders ziet (ik woon een deel vh jaar in Frankrijk, maar in dit restaurant zijn de kazen nog lekkerder).
Prettige, rustige sfeer. Een aanrader!

Gegeten op 26 januari 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Geluncht met heerlijke kalfskroketjes voor de een en Melanzane voor de ander. Erg lekker. Heerlijke frites erbij (apart afrekenen). Nagerecht: cheesecake.Goede wijnen (Sauvignon Blanc + Rioja). Goede bediening. Erg gezellige eetplek. We gaan zeker terug.

Gegeten op 5 september 2012

• Goed

De kwaliteit vh voedsel is prima. Het voorgerecht voor 4 personen werd op 3 schaaltjes geserveerd: de klanten moeten zelf opscheppen. De porties zijn klein (bv. hoofdgerecht bestaat uit 2 stukjes eendenborstfilet -ongeveer zo groot als een duim) met weinig groenten (geen rijst, aardappels e.d.). Erg vervelend is dat er van te voren geen info gegeven wordt over het menu. Er wordt alleen gezegd: het voorgerecht bestaat uit 3 hapjes; het hoofdgerecht is vlees. Zelfs als je er expliciet naar vraagt is het antwoord: Dat vertel ik u niet, dat is een verrassing.
De verlichting van de tafels in de buitenste ring is zeer onromantisch: ik zat de hele avond onder een felle lamp. Aardige bediening. De fles wijn bleef niet op tafel staan. We moesten vragen of de glazen konden worden bijgevuld. De verhouding prijs-kwaliteit vind ik niet goed: 310 euro plus fooi. We dronken met ons vieren 1 fles rode wijn + 1 fles wit + mineraalwater en koffie. Er wordt geen kraanwater aangeboden, misschien kun je het wel krijgen als je er om vraagt.
Ik zal niet meer in De Kas gaan eten.

IENS bestaat 15 jaar!