Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van pam21

• Uitstekend

mijn favo in alphen. alleen al voor het broodje dip zou ik naar de gelaarsde kat gaan. maar ook de hoofdgerechten zijn lekker. Voor de grote eters zijn er de heerlijke onbeperte spare ribs en voor de minder grote eters is er de 10 euro kaart (waarbij je ook een groot bord heerlijk eten krijgt). De sfeer en de inrichting maken het plaatje compleet. O en had ik de hilarische eigenaren al genoemd? aanradertje!

• Slecht

• Slecht

Laats met vriendinnen naar de zaak geweest. wat een onbeschoft personeel. Wij bestellen hapjes bij onze borrel en nog voordat deze op tafel staan wordt gemeld dat het de laatste ronde voor drinken is. Nadat wij de eerste bitterbal onze mond in stoppen vraagt het personeel erg luid aan elkaar hoe laat ze denken dicht te kunnen omdat ze naar huis willen. Het toppunt was toch wel dat ze gingen stofzuigen. het was pas kwart over 10. Meld dan gewoon dat je geen hapjes meer hoeft te bestellen omdat ze bijna dicht gaan.
Ik zou normaal geen klacht plaatsen maar dit is al de zoveelste keer dat de zaak mij teleurstelt. Ik heb een vriendinnen groep van zo'n 20 meiden waarmee ik regelmatig de zaak bezoek voor een lunch of een drankje. De lange wachttijd en het personeel hebben ons echter na de laatste keer met zijn allen doen besluiten: dit nooit meer! jammer want de locatie is top. Ik snap niet dat de eigenaar geen beter personeel in zet want zulk onbeschoft personeel vind je al jaren lang alleen in de zaak.

• Uitstekend

Wij komen zojuist terug van een super gezellige avond! we hebben onbeperkt gegeten en het was heerlijk. We moeten hierbij wel aangeven dat onbeperkt niet eens nodig is. ook met de normale kaart zijn de prijzen heel netjes vergeleken met de kwaliteit! want die is top. het allerleukst vonden wij de eigenaar. wat een gezellige vent. zeker een aanrader. het is net iets buiten de drukke stad maar het personeel maakt dit met de service zeker goed! deze service zul je in de binnenstad niet krijgen en zeker niet voor dit geld. groetjes de 2 stelletjes achteraan bij het raam!