van Lisalisalisa

• Redelijk

Lekker eten bij Revan, maar wel aan de prijzige kant! Mis authenticiteit. Aardige bediening. Modern interieur. Mooi groot aquarium.

• Goed

Met vriendinnen wezen eten. Leuke bediening , heerlijk eten en drinken, gezellige sfeer..na vier uur uitgebreid tafelen... Super!

• Slecht

Ronduit teleurstellend!! Zeker na het lezen van alle goede recensies.. Dit zijn geen spare-ribs! Maar krabbetjes. Klein. Vol kleine stukjes bot! Zeer slecht voor de tanden en kiezen, als je niet oplet. En dan de kruiden...erg flauw. Die Mexicaanse variant was dan ook zeker voor kinderen bedoeld..er zat haast geen smaak op en dat in combinatie met de stukjes bot overal... Erg jammer en onbegrijpelijk 'De Hut ' de titel 'De beste spare-ribs van Amsterdam'!? Tip : Investeer in je kwaliteit vlees, jullie vragen er meer dan genoeg voor! Het nagerecht was een zo nog onaangenamer verrassing. We vroegen om de dessertkaart. Daarintegen kregen we een etaliere met daarop verschillende grote ijsbonbons. Afgezien van het ijs was er ook crème-brullee, vertelde de serveerster. Wij kozen alle vier voor de crème-brullee. Wisten wij dat we voor een zielig klein schaaltje met koude crème (!) hadden gekozen ; en maar liefst €30 zouden betalen! 7,50p.st. Schandalige geldklopperij . 'De Hut' geen bezoek waard als je echte lekkere spare-ribs wenst te eten.

• Goed

We komen geregeld ruim vier jaar met een grote vriendenkring heerlijk eten bij ABINA. Bediening is prima. Spare-ribs en mosselen ook. Altijd een geslaagde avond.

IENS bestaat 15 jaar!