a TripAdvisor company

van rene992

Via online reservering

Gisteren gegeten bij Nin9 , 7 gangen verassingsmenu besteld. Alleraardigste bediening die niet geheel kennis van alle zaken bleek te hebben . Hierdoor maar besloten om niet voor een wijnarrangement te gaan maar zelf wat wijnen uit te kiezen. Een aantal leuke proeverijtjes volgden waarbij de kok ,dol op gedroogde pepertjes en wakame met dungesneden komkommer/courgette, die een aantal malen waren verwerkt in de gerechten, ons aangenaam verraste! Minpuntje was de bremzoute soep brrrrr die heeft de chef zelf niet geproeft bij het uitgeven.
Opmaak borden/leiplaatjes leuke schilderijtjes en goed op smaak behalve het hoofdgerecht dat wat vlak was en we begrepen de ravioli onder het vlees niet zo.
Verder een hele leuke avond gehad met nogmaals een alleraardigste bediening die zich nog wel wat beter zou moeten inlezen . We gaan hier zeker ook een keertje lunchen. Ben benieuwd!

Gegeten op 27 november 2015

Gegeten op 12 juli 2014

• Redelijk

• Redelijk

Wij zijn net teruggekomen van onze eerste ervaring bij Zuid Zeeland, maar het gaat wel onze laatste worden vrees ik. Bediening ontving ons heel aardig maar was redelijk onkundig met opeens een ongevraagd soort "sesamstraat" uitleg van een jong onervaren meisje over het verdere verloop van de avond
Ons 7 gangen diner kwam met onevenredige tussenposen van soms 2 min tot 20 min.
Wijn arrangement kon niet echt aansluiten en was bovenmatig duur. Erg jammer want had mij hier zeer op verheugd. Rene Stevens Amsterdam( normaal nooit een recensie)

• Goed

• Goed

Gisteren gegeten bij La Vita. Het was er gezellig druk en het personeel zeer vriendelijk en dit alles in een eetcafe ambience.
De garnalen (volgens mij geen "black tiger prawns")voor 4 personen gegeten plus wat side dishes. Heerlijk huiswijntje(soave) erbij en goed gezelschap. Kortom wij hebben genoten.
Voor een goed hapje en een drankje zonder de bank om een lening te hoeven vragen , een aanrader.