Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van jacqueline3

• Uitstekend

Gezellig restaurant voor wie van lekker eten houdt en van een beetje reuring. Het eten is uitstekend doch de porties aan de grote kant. Bij kritiek worden zaken direct en deskundig opgepakt. Andere meningen kan ik eigenlijk niet zo goed plaatsen. We zijn hier meerdere keren gaan eten (zowel lunch als diner) en het is altijd top!

• Slecht

• Slecht

Laat ik beginnen met het enige positieve wat ik kan bedenken over dit restaurant; het heeft een terras op een goede stek in Rotterdam. De bediening was kort van stof waarbij een glimlach ook niet echt te bespeuren was. Maar daar kwamen we niet voor, we wilde heerlijk in het zonnetje zitten op het terras en dat is zeker gelukt. Toen mijn mindervaliden man echter gebruik wilde maken van het invallidentoilet en bleek dat (ondanks het bordje op de deur) deze was omgebouwd tot " afvalhok" was het personeel uiterst onprofessioneel in hun reactie op onze verontwaardiging. Misschien is een training voor het personeel en de eigenaresse bij de heer Reimers een aanrader. We zijn uitermate grof te woord gestaan terwijl onze feedback toch ook anders opgepakt had kunnen worden. Voor ons geen tweede keer Ketelbinkie. Overigens waren meerdere klanten op het terras niet aangenaam verrast bij hun eerste bezoek aan dit restaurant.

• Uitstekend

Op prachtige locatie gelegen restaurant met mooi (doch klein) terras in het historische centrum van Dordrecht. Ambiance is perfect, mooie strakke inrichting en geweldig uitzicht over de rivier. Het eten is absoluut klasse. Een aanrader voor het dessert is een keuze te maken voor het kaas plankje. De bediening bestaat uit vakmensen die enthousiast kunnen vertellen over alles wat geserveerd wordt. Wij komen hier graag!