a TripAdvisor company

van kimhendriks

kimhendriks

Zaterdag bij Paerdeburgh gegeten en het was weer bijzonder. We mochten ook gebruik maken van het restaurantweek concept en dat terwijl we daar niet speciaal voor hadden gereserveerd, dat noem ik nog eens service. 4 gangen keuze menu voor maar €27,50 p.p. en wat je er dan voor krijgt; iedere gang weer een lust voor het oog en alles was ook even lekker! Ook de bediening was bijzonder goed, mochten eerst buiten een aperitief gebruiken om vervolgens daarna lekker binnen te dineren. Bedankt paerdeburgh, wij komen zeker terug!

Gegeten op 29 augustus 2015

• Uitstekend

• Uitstekend

Vorige week eindelijk bij Paerdeburgh gegeten. Ze zaten tijdens de restaurantweek al snel vol, maar gelukkig voor ons hebben ze hun eigen restaurantweek erachteraan gedaan. En het was verrukkelijk, bij het amuze bleven de bietjes me het meest bij hmm zo lekker. Bij het voorgerecht zat een creme van pastinaak, zo heerlijk zalvig en romig! Het hoofdgerecht was parelhoen gevuld met duivenborst, de garing was echt perfect en dan die argentijnse rode wijn erbij; een schot in de roos. Het nagerecht was ook uitmuntend: passievrucht, niet te zoet en niet te zuur echt waar precies goed. Wij komen zeker snel terug, wat een super kennismaking met jullie mooie restaurant.