a TripAdvisor company

van linda20

linda20

Vandaag voor het eerst eens neergestreken op het terras van deze vrij nieuwe zaak. En meteen voor het laatst. Op aanraden van het meisje dat ons bediende hebben wij een broodje pulled pork besteld, mijn man een cappuccino en ik een ice tea. De cappuccino had helaas weinig koffiesmaak, meer een soort koffie verkeerd. Terwijl mijn man toch van tevoren nog heeft nagevraagd wat voor koffie men had en of het wel een beetje sterk was e.d.

Het broodje pulled pork werd geserveerd op een houten plank met een beetje coleslaw en gewone sla(ook allemaal op het broodje). De pulled pork was niet warm en ook niet echt "pulled", het waren net iets te grote stukken, en totaal smaakloos, er zat ook geen barbecuesaus bij. Daarnaast was het niet zo'n groot broodje en voor 8,50 Euro zit ik dan liever bij de Surinamer waar ik drie broodjes kan bestellen voor dit geld.

Omdat ons tafeltje erg wiebelde zijn we aan een tafeltje naast ons gaan zitten, 30 centimeter verderop en meteen was er paniek bij de bediening want voor wie is nou toch die cappuccino?? We zagen de jongeman heen en weer lopen, overleggen met zijn collega's, en na veel roepen en zwaaien werden we dan toch eindelijk opgemerkt en kregen we onze cappuccino. Ongelofelijk wat het moderne tijdperk ons heeft gebracht, als de computer zegt tafeltje 93 en de klant gaat zomaar zelf aan tafeltje 94 zitten dan is er paniek in de tent! Er werd ook verder geen woord gewisseld, zo van "Oh u bent van tafeltje gewisseld?" of "sorry ik kon u even niet vinden"(ondanks uw gezwaai en geroep).

Voor ons dus geen Bokaal meer, oh ja, had ik al iets gezegd over de vreselijke muziek die ons tegemoet kwam vanuit de zaak?

Gegeten op 15 april 2015

• Uitstekend

Komen hier vrijwel iedere vrijdag voor de lunch met de zaak en het is iedere keer weer genieten, bediening is zeer vriendelijk en de broodjes zijn geweldig, ga zo door!

• Uitstekend

In de lunchpauze hier geweest met collega's, na slechte ervaringen in de oude BED toch eens geprobeerd. Bediening is een stuk beter dan wij gewend waren en ook de gerechten zijn erop vooruit gegaan in de nieuwe BED. De gegrilde dikke boterhammen zijn echt heerlijk. Ik had de oude Rotterdamsche kaas met mosterd, lekker simpel maar wel lekker! Een collega had de gegrilde boterham met parmaham en gedroogde tomaatjes en was ook zeer tevreden, prijs is ook goed te doen, 6,50 voor mijn broodje en inclusief thee nog geen tientje kwijt. Ambiance is ook goed te noemen, ga zo door dan kom ik vaker!