Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Recensent_Thijs

Recensent_Thijs

Vandaag gebruik gemaakt van een speciaal vaderdagmenu. Nog nooit eerder bij een 2 sterren restaurant wezen eten, dus de verwachtingen waren hoog. Het weer liet het toe om op het buitenterras te zitten, in een mooie beboste omgeving. Naast het terras was is ook erg te spreken over het interieur.

Wat betreft het eten ben ik zeker tevreden; De gerechten werden mooi opgediend, echter had ik met 2 sterren wel wat meer creativiteit verwacht. Ik merkte nauwelijks verschil met 1 sterrenrestaurants waar ik eerder ben wezen eten. Dat is jammer.

De bediening was vriendelijk, doch redelijk afstandelijk. Wel leuk dat de chef langs kwam voor een persoonlijk praatje. Een pluspunt is dat men niet opdringerig is wat betreft de drank. Minpunten zijn dat er geen advies werd gegeven voor bijpassende wijnen. Ook werd er bij het schenken van de wijn niets verteld over de wijn en liet men niet proeven alvorens het hele glas vol te schenken.

Gegeten op 15 juni 2014

Recensent_Thijs

Aardige, niet opdringerige bediening. Niet te formeel, ook niet te informeel met goede kennis van zaken. Men is flexibel, alles is mogelijk en de wens van de gast staat centraal. Verder worden de wijnen erg goed afgestemd op de gerechten. De chef-kok Jasper komt naar de tafel voor een praatje en is erg attend. De gerechten worden mooi opgediend, zijn erg smaakvol en de smaken passen goed bij elkaar. Top!

Gegeten op 10 mei 2014

Recensent_Thijs

De bediening was vrij ongeïnteresseerd, niet op de hoogte van het menu en besteedde erg weinig aandacht aan ons. Één van de onkundige meisjes was echter wel vriendelijk. We namen het driegangen menu voor 28,50. Het ene voorgerecht, aspergesoep, was zeer matig tot oke. Asperges ontbraken vrijwel en zelf hadden we hem lekkerder kunnen maken. Het andere aspergevoorgerecht was voorzien van taai vlees. We moesten vervolgens erg lang wachten op het hoofdgerecht, waarvan de ene een lauwe vettige steak was met ijskoude 'gegrilde' groente en de ander een visgerecht met bittere sla, zure groenten en andere smaken die niet bij elkaar pasten.

De wijnen waren in orde, maar te duur. Over het kaasplankje na waren we redelijk tevreden.

Al met al, een leuke plek aan het water voor een biertje met olijven. Maar voor een diner moet je hier zéker niet zijn. Voor dezelfde prijs kun je in Amsterdam veel beter krijgen.

Gegeten op 5 mei 2014

Recensent_Thijs

De menukaart bestaat uit gerechten met bijzondere ingrediënten waarbij rekening wordt gehouden met groenten van het seizoen. Het dagmenu is erg goed geprijsd. Een van de beste prijs/kwaliteit verhoudingen die ik ooit heb ervaren. De borden worden mooi opgemaakt. Het toetje was echter wat simpel in verhouding met de rest, maar zeker smaakvol. De bediening is een klein beetje afstandelijk, maar wel erg vriendelijk. Er wordt netjes toegelicht wat er wordt geserveerd. We gaven door dat we van het vier gangen menu gebruik wilde maken. Er ging iets fout waardoor ons tussengerecht werd vergeten. Maar als compensatie werd ons koffie na aangeboden. De koffie wordt professioneel gezet en smaakt erg goed!

Gegeten op 9 februari 2014

Recensent_Thijs

Het stond al een lange tijd op de planning om hier eens te gaan eten; om de hoek, en zeer goede recensies. Wat ons betreft zou dit gegarandeerd fantastisch moeten zijn. We namen het menu degustazione voor 30 euro p.p. wat een mooie prijs lijkt voor wat er wordt aangeboden.

De gerechten zijn redelijk, maar niet super smaakvol en gaven ons allen niet de indruk dat er met verse producten werd gewerkt. Het hoofdgerecht was zeebaarsfilet met honing, geserveerd met een paar worteltjes en drie aardappelschijfjes: een beetje karig. Verder deed de zeebaarsfilet ons denken aan goedkope pangasiusfilet uit de magnetron.

Een uitzondering vonden we het tussengerecht van risotto en ravioli. Erg lekker.

De eerste persoon waar we door bediend werden had van gastvrijheid nog nooit gehoord. Met een beetje arrogantie en tegenzin werd het eten op de verkeerde manier opgediend en werd er niet verteld wat er op ons bord lag. Een collega deed dit wel en was stukken vriendelijker. De mensen in de keuken lijken erg vriendelijk, maar hier heb je verder niks te maken.

Al met al komen we hier niet snel terug en zijn wij vol verbazing over de vele extreem positieve recensies.

Gegeten op 8 september 2013

Recensent_Thijs

Erg mooi restaurant met een moderne/chique uitstraling gelegen op een mooie locatie aan de Amstel. De gerechten die werden geserveerd waren van goede kwaliteit echter vond ik de amuse niet bijzonder smaakvol. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren erg goed, hadden veel smaak en werden leuk, maar niet bijzonder culinair opgediend. De voordeligste wijn op het menu was prima. Voor een wijnarrangement betaalde je echter 9 euro per glas, wat ik zeer veel vind. Het personeel is vrij jong, zakelijk gekleed en erg vriendelijk.

Recensent_Thijs

Onlangs hier gegeten. Het personeel is oprecht erg vriendelijk, heeft verstand van zaken en zorgt voor een informele sfeer. Het restaurant is mooi, minimalistisch ingericht maar heeft toch een klassieke italiaanse uitstraling. Het voorgerecht was erg goed en werd bijzonder gepresenteerd. Het tussengerecht bestond uit pasta en vond ik vrij simpel in vergelijking met wat vooraf ging. De vis die werd geserveerd tijdens het hoofdgerecht was perfect en het bijgerecht met linzen paste goed bij de tijd van het jaar. Wel had ik door het voorgerecht verwacht dat het hoofdgerecht spectaculairder gepresenteerd zou worden. Het toetje was een trio van banaan. Dit was lekker en leuk maar niet bijzonder mooi opgediend. Wat betreft de wijn hebben ze veel keuze aan goede wijnen. De voordeligste wijn was echter vrij simpel waardoor we automatisch in het duurdere segment terecht kwamen. Over het algemeen een vrij goede prijs/kwaliteit verhouding waarbij meer aandacht voor de presentatie en het aanbieden van goedkopere smaakvolle wijnen als punten van verbetering kunnen worden gezien.

Recensent_Thijs

Leuk initiatief, een onbeperkt verrassingsmenu waarbij je wisselende gerechten krijgt tot je genoeg hebt. Het decor van het restaurant oogt spaans en is gezellig. De gerechten die je krijgt zijn echter van erg slechte kwaliteit en het lijkt alsof ze rechtstreeks van de groothandel/supermarkt op je bord worden gelegd. Verse ingredienten zijn verre van aanwezig en alle gerechten zijn te zoet, alsof suiker als basis ingredient wordt gebruikt. Personeel is zeer vriendelijk maar verre van kundig en slecht op de hoogte van wat ze serveren. De wijn is oke, maar zeker niet bijzonder. Menu is 25,50. Qua prijs kwaliteit verhouding zijn er vele betere restaurants, ook in Uden

• Slecht

• Slecht

Ben hier vanavond wezen eten met mijn vriendin. Bij binnenkomst al een rommelige/slechte indruk. Onze tafel werd slecht schoongemaakt. De tafels staan veel te dicht bij elkaar. Bediening is ongeinteresseerd en ongekwalificeerd. Tot 2x toe werd de sojasaus omgegooid en het drinken werd een keer meegenomen terwijl het nog niet op was.

Na de eerste van de in totaal vier bestel rondes gehad te hebben wilde we gaan omdat mijn vriendin zich ineens erg ziek voelde. Het leek me logisch dat ik dan voor een persoon zou kunnen afrekenen aangezien we niet eens voor een volledig persoon gegeten hadden. Dit kon echter beslist niet en na zeuren kon er dan ook maar 10 euro van de prijs af.

Uiteindelijk dus 43 Euro afgerekend voor 2 soepjes en 10 stukjes sushi!