Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van hansendona

hansendona

Afgelopen weken hebben we hier drie keer de mosselpan gedaan. En weer was het heel lekker, Marcel is een aanwinst in de bediening, zeer attente aandacht voor de gasten. Hij kan uitstekend aan de wensen van de gasten voldoen.
Overig personeel, met name op het terras, mag wel alerter zijn.
De locatie blijft natuurlijk prachtig zo aan de Reeuwijkse plassen.

Gegeten op 9 augustus 2014

hansendona

Ja, wat zullen we zeggen, we hebben weer heerlijk gegeten, gerechten zijn prachtig opgemaakt en zeer zeer smakelijk. Er wordt goed uitleg gegeven door het zeer ervaren en heel vriendelijke personeel. De koks hebben zich weer uitgesloofd, de zwarte brigade bracht het met sier en goede raad. Werkelijk verrukkelijk eten, alsof er een engeltje over je tong ....iest.
Voor iedereen een aanrader, al zou je eigenlijk het adres als een goed bewaard geheim voor je zelf willen houden. Ook al was het geen terrasweer vandaag, ook daar is het prima vertoeven.
Nogmaals klasse en bedankt!

Gegeten op 10 augustus 2014

hansendona

Na een museumbezoek hebben we bij Sabai Sabai gegeten, niet voor de eerste keer overigens. Vooraf een mix van drie gerechtjes, heerlijk hoor, keurig 2 bordjes, We hadden garnalen en biefstuk uit de wok, in een heerlijke saus, heel goed, bediening was zeer vriendelijk. Ongevraagd kregen we nasi goreng omdat we het daar over hadden vooraf. Nagerechten ook prima in orde. Heerlijk kokos-ijs uit een echte kokosnoot.
Een aanrader dus. We komen hier zeker weer een keer terug.

Gegeten op 8 augustus 2014

hansendona

Lunch met kaasplankje uit Woerden/Harmelen. Heerlijke streekkazen, goede en prettige bediening. Ruime porties in een zeer gezellige omgeving. Moeite waard geweest! Jammer dat het weer minder was, want het terras zag er ook piekfijn uit.

Gegeten op 6 augustus 2014

hansendona

Na vele jaren weer eens bij een Italiaans restaurant gegeten en Dall Italia in Reeuwijk-Dorp blijkt een uitstekende keus te zijn geweest. Oude bekenden vanuit Speedy Reeuwijk die we hier weer terug zagen, geweldige kaart, prachtig menu, we aten pizza Calzone en calamares, gewoon perfect. Prima en kundig bediening, compliment waard! WE komen zeker weer terug. Ellis bedankt!!

Gegeten op 6 augustus 2014

hansendona

Uitgebreid op het terras geluncht, kabeljauw perfect, langzaam gegaarde lamsbout, om je vingers bij op te eten. Kaasplankje toe, ook geweldig. Kortom het was een genot om weer in de watten gelegd te worden, eten perfect, bediening uitstekend. En dat allemaal op het prachtig ingedekte terras. Echt een aanrader!

Gegeten op 5 augustus 2014

hansendona

Op een prachtig terras, hebben we vandaag heerlijk geluncht, prima bediening, attent en aardig, eten was heerlijk. En eerlijk is eerlijk de cappuccino is daar voortreffelijk!
We komen zeker weer gauw terug, dus vooral zo doorgaan!

Gegeten op 7 juni 2014

hansendona

Lunch op het luxe terras bij 't Zwaantje in Zwammerdam. Heerlijk op je gemak, bediening is prima, de tuin prachtig, net als het terras, mooi onderhouden allemaal.
En het eten, helemaal niets mis mee, heerlijk gewoon. Nee prima voor elkaar Piet!

Gegeten op 6 juni 2014

hansendona

Overheerlijk gegeten, prachtige gerechten, de opmaak, geweldig geserveerd met prima uitleg. Al weer enige tijd geleden dat we hier waren, maar het smaakte weer als vanouds verrukkelijk.
Goede huiswijnen, gewoon klasse, dames en keukenbrigade bedankt voor een fantastische avond.

Gegeten op 21 april 2014

hansendona

Met ons gezelschap van 4 heerlijk gegeten van zowel het buffet als a la carte. Het toetjesbuffet verdiend een extra vermelding, geweldig wat een variatie.
De inrichting is prima, mooie natuurlijke houten meubelen, geeft direct een prima sfeer.
Heerlijk lang getafeld, bediening kwam op de juiste tijden langs.
Kortom een herhaalbezoek zeker meer dan waard.

Gegeten op 9 februari 2014