a TripAdvisor company

van hansendona

hansendona

In een prachtig Indonesisch klassiek ingericht restaurant genoten van de nasi goreng djawa, sateh kambing ,(echt geit) sate makassar, sayur lodeh . Indonesisch eten zoals het hoort, niet aangepast en erg lekker. De bediening was ook heel goed, ondanks dat je soms op je extra drankje moest wachten. Maar de bediening bracht dat met een kwinkslag weer helemaal goed. Perfect asli! Het was dan ook terecht Selamat Makan!

Gegeten op 21 augustus 2015

hansendona

Na een lange autorit, werden we weer als vanouds heel vriendelijk ontvangen en hebben weer genoten van het heerlijke eten. Deze keer aten we sliptong en parelhoen. Voortreffelijk weer. De saus bij de parelhoen doet je eigenlijk verlangen naar het wildseizoen. Het toetje flensjes met sneeuweieren was ook mmmmm. Kortom een bezoek meer dan waard!

Gegeten op 20 augustus 2015

hansendona

Het was al weer even geleden, maar vandaag weer heerlijk gegeten bij Kichi, zowel sushi, maar vooral ook de gerechten van eend. Weer perfect klaargemaakt, Mimi in de bediening, zoals altijd zeer vriendelijk, heeft voor iedereen tijd en laat je je echt thuis voelen. Als extra verrassing kwam de fotograaf van het AD langs om foto's te maken voor de rubriek de Gouden Pollepel, waar we Kichi hadden aangeraden. Benieuwd naar de reactie van het AD die een dezer dagen verschijnt. Moet haast wel weer een goed cijfer zijn!!

Gegeten op 18 augustus 2015

hansendona

Lunch gebruikt in dit leuke restaurant, heel lekker gegeten, zowel van de lunchkaart als een voorgerecht van de dinerkaart. Prima wijnen en cappuccino. Zeer schappelijke prijzen. Zeer vriendelijke bediening, mooie locatie. Komen we ook zeker weer keer terug. Ook al is het niet echt in de buurt bij ons. Een bezoekje dubbel en dwars waard.

Gegeten op 18 augustus 2015

hansendona

Ondanks dat we best zwaar geluncht hadden, hebben we hier met z'n twee voor de avond besproken, recensies waren goed, dus vooruit. Nou werkelijk fantastisch, op het servet al met eigen naam welkom geheten, Anne die ons de hele avond perfect bediende, de tamme eendenborst was ook heel erg lekker, de zelf gemaakte frieten vond mijn partner zelfs lekker (en dat zegt wat!), de salade met een heerlijke dressing en dan nog het nagerecht van aardbeien, werkelijk geweldig. Hier wordt duidelijk met liefde voor het vak en vanuit het hart gekookt, en de bediening is perfect. Klasse, we komen hier zeker terug. En de prijs voor dit alles, viel ook nog eens reuze mee.

Gegeten op 14 augustus 2015

hansendona

Na jaren weer eens bij Sajaki in Gouda gegeten, heel hartelijk welkom geheten, de service is echt vriendelijk, neemt uitgebreid de tijd voor je. Ook als je speciale wensen hebt. De keuken is zeker goed te noemen, de nasi goreng met saté kambing was lekker, extra sambal met tjabé om het heter te maken, kouseband met pete bonen. Lekker gegeten dus!

Gegeten op 6 augustus 2015

hansendona

Heerlijk van de kleine gerechten genoten, leuke keuze en snelle kundige bediening. Leuk terras, en afhankelijk van de hoeveelheid, niet duur. Bij de nagerechten moesten we ons echt inhouden. Aanrader dus, maar gelijk weer gereserveerd, nu met vrienden.

Gegeten op 1 augustus 2015

hansendona

Het hoofdgerecht van het weekmenu en een pizza gegeten, welliswaar binnen, vanwege de rokers op het terras, maar de bediening hield ons heel goed in de gaten. Werkelijk een hoge beoordeling waard. Zeer voldaan weer richting huiswaarts . eigenlijk zoals steeds.

Gegeten op 2 augustus 2015

hansendona

Met 26 man hier van het verrassingsmenu genoten vanwege mijn 25 jarig jubileum. Heerlijk in een prima sfeer gedineerd en wonder boven wonder, IEDEREEN vond het heerlijk. Geen recht toe recht aan rijsttafel, maar een zeer specialistisch menu, en zo prachtig geserveerd! Foto's waard. Naast de verrukkelijk smaak, ook een perfecte bediening, het liep allemaal op rolletjes. De hele avond stond iedereen voor ons klaar, een klasse apart. De gehele benedenruimte was voor ons gereserveerd. Terima kasih voor een perfecte avond, Roy is een fantastische chef-kok, Wendy de perfecte gastvrouw, samen zijn ze Sari Djawa. Een bezoek is meer dan de moeite waard.

Gegeten op 28 november 2014

hansendona

Met drie personen heerlijk gegeten, het Mallemolen menu en dat was fantastisch, de proeverij van wild, 3 soorten wild, mmmm heerlijk. De hertensukade kon je bijna opzuigen zo lekker. Het dessert was ook weer af. Kortom, het was een verrukkelijke avond. Perfecte bediening ook door de eigenaar/chef-kok! Een geslaagde avond!

Gegeten op 7 december 2014