Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Vleesje

Vleesje

Chinees restaurant die een beetje lijkt te zijn blijven hangen in de jaren 80. zijn. Het buffet is een beetje laf kwa smaak.
Standaard gerechten ook.
Bediening is vriendelijk maar jonge meisje vergat tot twee keer toe drankjes te brengen die toch echt besteld waren.
Minpuntje ( en gevaarlijk) was ook wel de gefrituurde(!!!)kip waar een aantal niet doorgebakken was.
Likeurtje bij de koffie er karig kwa hoeveelheid maar duur in prijs. 5 euro!!!
Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Gegeten op 7 september 2014

Vleesje

Fris strak interieur. Superschoon buffet. Keuken ziet er keurig uit.
Verder de standaard all you can eat formule inclusief frisdrank en koffie.
Goed betaald voor 29.50 euro. Zeker als je een biertje of wijntje bij je eten wilt. Komt er nog eens bovenop. Eten is verder prima. Zelfs Oesters verkrijgbaar voor liefhebbers. Grote keuze desserts.

Gegeten op 16 augustus 2014

Wij hebben er gelunched.
Verzorgd en goed geprresenteerde uitsmijter en broodjes.
Uitgebreide bierkaart.
Leuk terras. Arme bediening moet wel veel lopen steeds.
Binnen ziet zaak er ook modern en uitnodigend uit.
Superschone toiletten.

Gegeten op 9 augustus 2014

Vleesje

Ook wij kozen dit eetcafe uit omdat het gunstige afstand ligt van theater carre. Bediening is ok. En hetzelfde geldt voor de genuttigde maaltijden.
Broodje hamburger met friet is royaal. ( mag ook wel voor 16.50)
En mijn tafelgenoot was enthousiast over de roerbak kip.
Vooraf mandje turks brood met paprika aoli. Niet zo bijzonder. Brood leek beetje oud. Toetje van partner was lekker. Ijs met aardbeien.
Ik had kiss of fire. koffie met likeur en men was niet gierig met alcohol.
Degelijk eetcafe, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 juli 2014

Vleesje

Waarschijnlijk troffen wij de zaak en personeel op een slechte dag, want het was niet best op deze dinsdagavond in 't Eetcafe. De zaak zelf ziet er sfeervol uit. Bediening doet zijn best maar kwa organisatie klopt het allemaal niet zo. En met name het eten was een teleurstelling.
Wij met alle 4 personen hadden een teleurstellende ervaring met de gerechten.
De Carpaccio was droog . De salade smaakloos. Mijn vriendin had een salade besteld met advacado. Echter geen advocado was te bekennen op het bord. Bij navraag bij bediening werd doodleuk vermeldt dat de advocado's niet waren geleverd door de groothandel??? Bizar.
Geen alternatief ook? Bij de hoofdgerechten kon patat bijbesteld worden. 3 keer gevraagd waar dit bleef. Toen wij allen klaar waren met de hoofd maaltijd werd de patat dan alsnog gebracht.
Zinloos. De bediening gaf aan dat we de patat niet hoefde te te betalen. Daar ging het helemaal niet om. Je wil je maaltijd compleet hebben . En zo druk was het niet deze avond. Het is ons een raadsel waarom garnituur niet op tijd kan zijn. Nee, geen succes ons diner bij T Eetcafe.

Gegeten op 3 juni 2014

Vleesje

Na de wisselende kritieken was ik nieuwsgierig hoe het ons met zijn vieren zou bevallen in Bernard. Wij, met 4 personen hebben de sate schotel genomen. En dat was een goede keuze.16.75 euro voor een fraai opgediende kip sate. Leuk gepresenteerd en ruime portie. Vooraf kregen wij nog een muse van de zaak. Leuke en smakelijke verrassing.
Vriendelijke bediening en eigenaresse komt altijd even langs voor een gesprekje. Maakt het gezellig en meer intiem.
Komen hier terug later in het jaar met groter gezelschap.

Gegeten op 29 mei 2014

Vleesje

Wanneer je op een bijzondere manier wilt lunchen of dineren is dit restaurant een aanrader. Op de 42e verdieping tafelen kijk je zo over de gehele stad heen. Luxe sfeervolle ambiance. Wij hadden het lunch buffet.
Heerlijke kleine belegde broodjes met gevarieerd beleg.
Verse Jus en sprankelend bronwater.
Voor of na het eten kan men een kijkje nemen op de ballustrade als men durft en de stad Den haag van grote hoogte bekijken.

Gegeten op 25 mei 2014

Vleesje

Ik heb hier al een recensie voor geschreven, echter doe ik het dit keer nogmaals maar leg dan de nadruk op groepsreservering. Wij hebben hier met 34 man gegeten. Grote voordeel is dat je met deze capaciteit de hele zaak practisch vult dus heb je de zaak voor je zelf. Ondanks de grote van de groep was er ruim persoonlijke aandacht, werden de gerechten vrijwel tergelijkertijd geleverd en was de kwaliteit van alle gerechten prima.
Voor groepen is de proeverij ook zeker aan te raden. Als voorafje maar ook als dessert. Ook voor groepen is dit restaurant een aanrader.

Gegeten op 24 mei 2014

Vleesje

Met gezelschap van 34 man hier geluncht en naar volle tevredenheid.
Broodjes kroket, Filet American, zalm, kaas, ham,eitje, prima.
Verse jus d órange. Vriendelijke en vlotte bediening.
Sfeervolle zaak om te vertoeven..
Prima.

Gegeten op 24 mei 2014

Vleesje

Onze ervaring is niet zo bijzonder met dit restaurant.
Enorm tegengevallen eigenlijk.
Rommelig interieur. Rumoerig. Bar midden in het restaurant . Wij hadden lallende en luid klagende bargasten die klaagden over Ajax-Ado.
Sowieso hangt er nogal volkssfeertje in het restaurant. Moet je van houden misschien.
Wij hadden met 4 personen het menu genomen van 24.95 euro.
De Vissoep was prima. Maar 2 tafelgenoten hadden de Cappachio en die was smaakloos en droog. Hoofdgericht allen de mixed grill. Geen succes. Kleine smaakloze portie. De kleine worstjes zagen er kansloos uit. Garnituur werd vergeten en lange tijd later pas gebracht na aandringen en navragen van ons allen. Personeel reageerde ongeinteresseerd en lakoniek.
Toetje een combinatie van ijs en appelgebak was wel prima. Koffie met chocolaatjes ook prima. Toch nare smaak aan overgehouden. Kwaliteit en prijsverhouding past niet.
Maar de toko was zeer druk en vol. Dus ze doen het toch goed op een of andere manier.
Voor ons een teleurstelling.

Gegeten op 13 april 2014