Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Rene-Culinair

Rene-Culinair

Dinsdagavond: Pesos zit op een prima locatie midden in het dorp Asten. Bij binnenkomst wordt je gelijk welkom geheten door een fris en vrolijk uitziende jonge dame die een prima tafel voor mij vrij had. Het valt mij op dat ondanks het dinsdag is, de zaak rap vol loopt met een grote diversiteit aan klanten. Op advies neem ik vooraf de asperge soep die romig is en gevuld is met stukjes asperges en zalm....heerlijk ! Als hoofdgerecht neem ik één van de "Tientjes" gerechten: Saté met friet, rijst atjar en een salade. Helemaal goed en de kip saté is goed mals. Prima restaurant met een prima "Tientjes-concept". Groot compliment aan de jonge maar ervaren serveerster.

Gegeten op 8 april 2014

Rene-Culinair

Via Groupon hier voor een heel redelijk bedrag gegeten van de teppan yaki. Kokshow blijft leuk om te zien en als je het zoals ons treft met de mede-gasten dan heb je een prima avond. Heerlijk een paar glaasjes plum-wijn er bij want dit smaakt toch het lekkerst bij Japanse gerechten. Decor is nog net als 15 jaar geleden en is dus sterk verouderd. Mijn advies zou zijn; maak het interieur wat frisser en begin daar vandaag nog mee !

Gegeten op 20 maart 2013

Rene-Culinair

Waar kan je op dinsdagavond met 12 man zonder reservering toch lekker en snel eten ? Ja, in hotel Akersloot natuurlijk. Tafels werden gelijk aan elkaar geschoven om een lange tafel te maken. Serveerster extra er bij met ervaring, bestellen en 30 minuten later zat iedereen heerlijk te eten. Borden waren mooi opgemaakt en er was niets te kort voor iedereen. Ook echt een aanrader als je met kinderen gaat eten.

Gegeten op 6 november 2012

Rene-Culinair

Kaartjes voor "Mana", een Colombiaanse rockzanger in Paradiso. Dus om alvast in de Latino sfeer te komen gereserveerd bij La Margarita. Hier serveren ze een prima Colombiaans gerecht met de naam Bandeja Paisa. En ik kan iedereen aanraden geen voorraf te nemen als je dit besteld omdat je enorm vol zult raken. Service prima en gezellig even een praatje gemaakt met onze ober die zelf uit Colombia komt. Hij baalde enorm dat hij geen kaartjes had voor het concert van Mana. Wij wel dus na dit heerlijke dinner gauw met een volle buik naar Paradiso.

Gegeten op 26 oktober 2012

Rene-Culinair

Onvoorstelbaar, maar bij Ivy's hebben ze voor elke gang een expert voor het gedeelte van het menu. Ik keek altijd een beetje sceptics naar de duurdere restaurants maar na een avond eten bij Ivy's ben ik helemaal om.

Gegeten op 4 oktober 2012

Rene-Culinair

File tot aan de Maasvlakte dus wat doe je dan ? Dan ga je niet zoals zo velen in de file staan, maar zoek je een restaurant en ga je even wat eten met collega's. In dit geval dus het restaurant in Hotel De Beer. Maar wat een afknapper ! Geen complete kaart, gerechten die eigenlijk naar niets smaken en zijn opgediend alsof je in een slecht truckerscafe komt. Geen maaltijd salades die maaltijd salades zouden moeten heten. Nee, sorry maar dit was echt een afknapper. En dat is jammer want de locatie is natuurlijk prima zo langs de A/N15. Wij gaan voortaan wel Brielle in om daar iets te zoeken.

Gegeten op 18 september 2012

Rene-Culinair

Woensdagavond met een groep Rotterdamse klanten op zoek naar een goed restaurant rondom het leidseplein in Amsterdam. Gelukkig werden we er op attent gemaakt dat Japans restaurant Hosokawa vlakbij was. Zonder te reserveren werden wij naar onze plaatsen aan de bakplaat gebracht waar wij konden zien dat al ons eten vers was en met liefde werd bereid door de chef. Heerlijk om te zien wat er klaar gemaakt wordt tijdens een gesprek met klanten. De plum wine is een prima aanrader tijdens de maaltijd. Mijn enige critische noot: aan het decor zou wat gedaan mogen worden want dat is naar mijn smaak een beetje ouderwets.

Gegeten op 12 september 2012

Rene-Culinair

Prachtig restaurant met genoeg parkeer gelegenheid langs doorgaande weg in Akersloot. Bij binnenkomst door de deur en het velours gordijn kijk je gelijk je ogen uit naar de strak gelakte bar en prachtige ouderwetse verlichting boven de bar en tafeltjes. Leuke jonge bediening die je graag helpen met het uitzoeken van het lekkerste gerecht. Wij hebben het maandmenu gegeten en dat is echt een aanrader. (al stonden er op de kaart ook dingen die ik zeker nog eens ga proeven). Heerlijk avond gehad bij 't Kombuis.

Gegeten op 31 augustus 2012

Rene-Culinair

Cafe de Pont; honderden keren langs gelopen tijdens mijn parkeer-moves naar Centrum Amsterdam. Leuke en gezellige sfeer met prima service gelijk aan tafel. Broodjes op de lunch kaart doen veel vermoeden maar voldoen volgens mij niet helemaal aan hoe je een lunch broodje opdient. Over de smaak niets te klagen want broodje met beleg is prima te eten.

Gegeten op 28 september 2012

Rene-Culinair

Na een heerlijk dagje Ouwehands Dierenpark op de terugweg gestopt bij Steakz in Utrecht voor een heerlijk menu (via Marktplaats) en voor de kinderen een kids-menu met spare ribs. Ons 3-gangen menu was prima verzorgd en en de ribs van kinderen waren boterzacht. Leuk trendy restaurant, met vriendelijk personeel die helaas wel druk zijn zo met z'n 2en in het restaurant, maar dat is vanwege de enorme oppervlakte. Voor ons een echte aanrader richting nieuwe gasten.

Gegeten op 15 augustus 2012