van Feenpruuver

• Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag met het gezin gegeten bij Z'Onder Zeil nadat we daar eerder al samen hadden gegeten. Dat was dit keer geen onverdeeld succes. We hadden gevraagd om het eten van de kinderen samen met het hoofdmenu te serveren. Het voorgerecht, een visplateau van zalm, paling en garnalen met een whiskey cocktailsaus (plateau Z'onder zeil) en een hartige tarte tatin van appel en peer met geitenkaas en ham waren prima, maar het duurde redelijk lang voordat dit werd geserveerd. Vervolgens duurde het weer behoorlijk lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Toen dit kwam en de kinderen dus ook konden eten bleek de saté niet gaar, zodat deze terug moest en een van de kinderen dus nog langer moest wachten.
De Tournedos was goed bereid en goed geproportioneerd, maar de bijbehorende saus te vlak van smaak. Hierbij werd friet geserveerd met een klein borrelglaasje mayo voor vier personen. De gambas waren ok. De spareribs waren prima. Het bestelde nagerecht, een taartje met chocolade bleek niet meer voorhanden. Kennelijk erg gewild. De Dame Blanche als alternatief was niet bijzonder, bijvoorbeeld geen warme chocolade. Het bestelde kaasplankje was gevarieerd en werd geserveerd met voldoende brood. Bij de bediening viel op dat er telkens erg laat werd afgeruimd. Ook bij het serveren van de koffie bleven de lege schalen van de nagerechten gewoon op tafel en werden pas op verzoek verwijderd. In plaats van de bestelde cappucino werd koffie geserveerd. Tegenvallend.

Gegeten op 14 juni 2013

• Goed

Wij komen al jaren bij Irodion met de hele familie.
Eten is onveranderd goed. Flinke porties en een uitstekend combi menu door de week.
Voor grote groepen is men zeer flexibel en terugkomers worden altijd extra hartelijk verwelkomd.

• Uitstekend

Ik kom hier al jaren. Zonder twijfel de beste Griek van Roosendaal en omstreken. Royale porties, goede smaak en een meedenkende eigenaar die ook een ongelukje perfect weet op te lossen. Chapeau!

• Matig

Wij waren hier voor een feestelijke gelegenheid en een leuke avond. Helaas liep dit anders. Het eten is redelijk, maar verder niet veel bijzonders. De prijzen zijn wel redelijk. De bediening, ogenschijnlijk studenten, was echter dramatisch traag. De tijd tussen de gerechten was veel te lang, waarbij wij het nog troffen want de tafel naast ons moest meer dan twee uur op het hoofdgerecht wachten (...) Daarbij kwam sporadisch iemand van de bediening vragen of iemand wellicht nog wat te drinken wilde. Helaas teleurstellend.

IENS bestaat 15 jaar!