Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Elsvdp

Elsvdp

Een vakantiemoment in je leven om hier te zijn. Je bent even helemaal in een andere sfeer en lekker buiten! In het kerkje was een mooie expositie. Er is eenhele grote kachel dus dat beloofd wat als het echt koud wordt. Het restaurant heeft een mooi landelijk uitzicht en er hangt een ontspannen sfeer. Het eten is heerlijk, vers en biologisch. In mijn kommetje soep alleen wat weinig soep voor een lunchgerecht. Het was meereen voorgerecht hoeveelheid. Wel lekker brood erbij. Mijn tafelgenote had een pasteitje met salade wat ook erg lekker was. Van een eerder bezoek weet ik ook dat de taart en cake wat andere smaken hebben en erg lekker zijn. Na de lunch konden we nog wat verse groenten van het land inslaan en gingen we bijgepraat en opgeladen weer naar huis.

Gegeten op 13 november 2013

Elsvdp

La Stanza zit in een mooi oud herenhuis, sfeervol, meet een binnentuin en een veranda, waar je in de zomer vast heerlijk kunt zitten!
We werden vriendelijk ontvangen en de bediening was attent.
Het groupon menu gelunched.
Was erg lekker en van goede kwaliteit! Vooral de salade met heel licht gegrilde, deels rauwe tonijn en huisgemaakte tonijnham vond ik bijzonder!
Daarna een pasta met zalm en gamba's. Mm de zalm was niet te gaar wat lastig is omdat hij doorgaard in de pasta. Heel goed gedaan en meer dan genoeg. Een toetje konden we niet meer aan!

Gegeten op 21 november 2013

Elsvdp

Eindelijk hebben we gegeten in ons vroegere stamcafe, dat vrijwel niet meer te herkennen was. Stijlvol en licht ingericht met een hoor glazen dak!
De bediening was heel vriendelijk en correct amicaal. Leuk om ook de eigenaar te spreken en te horen hoe hij het cafe heeft opgeknapt en omgebouwd.
Het eten was erg lekker, we gingen voor het verrassingsmenu. Lekkere kleine hapjes vooraf, daarna 2 verschillende soorten pasta en dan vis of vlees.
Natuurlijk gingen nog voor een ( gedeelde) Tiramisu. Zelden zo'n lekkere geproefd! En ik heb er ervaring in!
Kortom een hele gezellige avond met heerlijk eten. We zijn benieuwd naar broertje Verso dat die avond geopend werd in Enschede.

Gegeten op 1 november 2013

Elsvdp

Weer eens bij Bazar gegeten. Heerlijk en sfeervol restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding en originele bijgerechten! Jammer dat we geen toetje meer opkonden. De bediening is vlot en jong.
Wij zaten op de bovenste verdieping. Daar zitten ook veel groepen waardoor we, toen het vol zat elkaar nauwelijks meer konden verstaan.
Maar datbdoet niets af aan de gezellige sfeer!

Gegeten op 26 april 2013

Elsvdp

Gezellig resaurant in een sfeervol steegje. Leuk ingericht alleen achterin wat donker, zeker met mooi weer. Er is geen terras.
De bediening is vriendelijk en heel attent!
We hebben heerlijk gegeten, de kaart is niet zo uitgebreid, maar voor iedereen valt er wel iets te kiezen. Zelfs onze kieskeurige puber heeft genoten van haar spareribs.
Heel mals vlees, perfect medium met een heerlijk sausje van blauwe kaas. Ook niet teveel saus. Wat leuk was, was dat we extra frietjes kregen zonder erom te vragen wat de jongelui natuurlijk super vonden!
Het garnituur was bij 3 van de 4 gerechten hetzelfde, nl aardappelpuree met wat groenten. Hier zou wat meer in gevarieerd kunnen worden,maar dat is dan ook het enige kritiekpuntje!
De toetjes zijn lekker en origineel. Aan het ijs zijn vaak kruiden toegevoegd. In mijn mokkaijs vond ik de kardamom te overheersend, een vleugje zou denk ik wel lekkerder zijn geweest.
Conclusie: een aanrader!

Gegeten op 1 mei 2013

Elsvdp

Hetbwas druk rond etenstijd in het westerpaviljoen. Veel mensen die na hetbwerk afspreken, maar ook wat toeristen en gezinnen! In tegenstelling tot andere recensies vonden wij de bediening flexibel en heel attent. Zo zag degene die onze drankjes bracht dat een mes niet helemaal schoon was en bracht hij een nieuwe! Heerlijke risotto en een origineel vistaartje gegeten. Erg lekker! Daarna nog lang zitten theedrinke. Je wordt met rust gelaten wat heel prettig is., en wilden we wat bestellen dan ging dat vlot.
Leuke plek en goed te parkeren in de straat.

Gegeten op 1 november 2012

Elsvdp

Op maandagavond open, ook in oktober! Gezellige sfeer in het eetcafe en daaromheen echte cafezaaltjes met biljartclub etc. Mooie korenmolen!
Het eten was erg lekker en naar het seizoen: vooraf paddestoelen met kaas dan wildzwijn ( die ik helaas op de hoge Veluwe niet was tegengekomen!) met een goede saus , een beetje puree en groente was
een goede smaakcombi! Daarbij ook nog frietjes en sla.
Toetjes waren heerlijk, net een beetje anders: een warm amandelcakeje, walnotenijs en een ' milkshake ' van amarenekersen. De laatste vond ik iets te zoet maar wel een grappig bijgerechtje.
De open haard was niet aan, want nog erg lekker weer. In de winter zal dat een sfeervolle extra geven. Wij komen zeker terug als we in de buurt zijn!

Gegeten op 22 oktober 2012

Elsvdp

Toevallig kwamen langs dit restaurant. We gingen even kijken en reserveren want we wilden eerst nog even door Deventer wandelen. Geen probleem, we kregen een deventer koekje en foldertjes mee voor onderweg! Daarna lekker geborreld in het cafe gedeelte en daarna heerlijkgegeten. Sfeelvol interieur wat bestaat uit veschillende ruimtes in oude panden, mooi ingericht met leuk decor op tafel zelfs! Lekker broodje vooraf en een goede vis en prima toetje! Enthousiasteveigenaar die hetnook leuk vindt wat te vertellen over zijn mooie panden.

Gegeten op 19 september 2012

Elsvdp

Met 6 personen hier gegeten. Sfeervol interieur en lekkere stoelen!
De voorgerechten waren lekker klaargemaakt met als originele uitschieter een bietencarpaccio met geitenkaas. Als hoofdgerecht hadden we voor wildzwijn gekozen die traditioneem geserveerd werd met uitjes, aardappelpuree en rode kool met appeltjes. Garnituur met frietjes en sla ook nog erbij. Erg lekker! De koffie/ thee met huisgemaakte chocolade is een aanrader, alshoewelmde dame blanche ook heerlijk was.

Gegeten op 19 oktober 2012

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk op de terrasboot in de zon! Vlotte, vriemdelijke bediening, leuke amuse en tegenwoordig vragen ze wel of je een broodje vooraf wil. We hebben het driegangenmenu genomen met verschillende keuzes. De nieuwe kaart was net ingegaan! Het voorgerecht van zalmtartaar met rosevalaardappeltjes en asperge met truffelmayonaise was echt superlekker!!onze hoofdgerechten waren ook prima en ze deden niet moeilijk toen mijn partner een ander toetje wilde dat niet bij het menu hoorde. sevice!